Špecialista/-ka riadenia operačného rizika - senior

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Karadžičova 10
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1600 EUR
    od 1600 € brutto / mesiac
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

V Unione vidíme svojich ľudí na prvom mieste a preto do nášho tímu hľadáme skúseného špecialistu /-ku pre zastrešenie tém v oblasti Operačných rizík. Hľadáme osobnosť, ktorá má prehľad o dianí v poisťovni a kladie dôraz na detail.


Ak od svojho zamestnávateľa očakávaš férový prístup, voľnosť v práci a samozrejme aj príležitosť ďalej sa rozvíjať, neváhaj a pošli nám svoj životopis.

K hlavným zodpovednostiam na tejto pozícií bude patriť:

  • zabezpečovať proces internej kontroly,
  • mapovať a napomáhať pri optimalizácii procesov,
  • vyhodnocovať operačné riziká spoločnosti a predkladať návrhy na zníženie rizika,
  • podieľať sa na príprave posúdenia strategických rizík,
  • pripravovať kvartálne správy o stave rizika pre holding (vyhodnocovať operačné, strategické a novovzniknuté riziká),
  • zúčastňovať sa pri tvorbe rizikového apetítu, ORSA správ, plánu zachovania chodu spoločnosti,
  • participácia na procese Business Continuity Management.


Ak chceš spoznať akí sme, klikni tu.

Benefity a ďalšie výhody:

  • práca v spoločnosti s otvorenou firemnou kultúrou a stabilným postavením na trhu
  • vysoký štandard systému vzdelávania
  • príspevok na regeneráciu
  • príspevok na dôchodok
  • špeciálne zdravotné benefity
  • zvýhodnené ceny viacerých poistných produktov Union poisťovne
  • dni voľna naviac (napr. pre tehotné zamestnankyne, osamelých rodičov, na preventívnu prehliadku, a ďalšie)
  • dovolenka naviac nad rámec zákonného nároku
  • Multisport karta
  • zľavy u tretích strán
  • zamestnanecké eventy

Informácie pre uchádzača:

V prípade, že ťa naša ponuka zaujala, pošli nám svoje CV. Výberový proces začne telefonickým pre-screenom, vybraní kandidáti sa stretnú s HR a následne na osobnom pohovore so svojím budúcim nadriadeným.


Všeobecne požadované znalosti:

  • Vzdelanie v oblasti riadenia rizík, poisťovníctva alebo riadenia procesov.
  • Komunikačné schopnosti na vysokej úrovni.
  • Dobrá znalosť procesov v poisťovni, chápanie rizika a možností eliminácie rizika.
  • Schopnosť tvorby procesných diagramov a optimalizácie procesov (LEAN, six sigma)
  • praktická skúsenosť v nasledovných oblastiach: interný audit, informačné technológie, legislatíva - ochrana osobných údajov, bezpečnostné štandardy
  • MS Office: pokročilý
  • AJ - pokročilý

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské II. stupňa