custom-banner

HR ADMINISTRATOR - na skrátený úväzok (Ref. č.: 4-26-33961/PF)

12.08.2020 Grafton Slovakia s.r.o. Agentúra je členom Asociácie personálnych agentúr Slovenska  
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Bratislava
Bratislava
Typ pracovnej ponuky: Administratíva, Ľudské zdroje a personalistika
Ponúkaný plat (základná mzda): 700 EUR
700 - 900 EUR
Termín nástupu do práce: dohodou
Druh pracovného pomeru: brigáda, vedľajší
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Hľadáme šikovných študentov na pozíciu HR ADMIN, na skrátený úväzok. Ak chceš pracovať v medzinárodnom prostredí, láka ťa HR oblasť, máš možnosť odpracovať ideálne 20 hodín za týždeň a chceš aktívne využívať anglický jazyk, pošli nám svoje CV !

Tvojou úlohou bude:
- Administratívna podpora nových zamestnancov spoločnosti
- Príprava pozývacích listov, pracovných zmlúv, dodatkov a potvrdení
- Organizácia prvého dňa v práci pre nových kolegov
- Informovanie o vstupných lekárskych prehliadkách
- Administrácia ukončenia pracovného pomeru, preberanie výpovedí a príprava výstupných dokumentov
- Práca v internom systéme
- Aktívna účasť na rôznych HR projektoch
- Každodenná komunikácia v anglickom jazyku
- Reporting

Iné výhody:

Spoločnosť ponúka tieto benefity:

- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť home office po dohode s nadriadeným
- Stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
- Zvýhodnený vstup do fitness centra - priamo v budove zamestnávateľa
- Využívanie kaviarne - priamo v budove zamestnávateľa
- Teambuildingové aktivity

Informácie pre uchádzača:

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti: Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Vhodné pre absolventov: Áno

Všeobecne požadované znalosti:

Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledujúce kritéria:
- Študent vysokej školy
- Komunikatívna znalosť anglického jazyka (úroveň B2) - budeš každý deň komunikovať v angličtine s kolegami ako aj manažérmi zo zaharničia
- Pracovné skúsenosti v administratíve alebo iné nadštandardné aktivity a projekty počas štúdia výhodou
- Motivácia pre administratívnu prácu na personálnom oddelení
- Dynamická a komunikatívna povaha, tímový duch, ochota učiť sa