Máte dlhodobé skúsenosti s vedením ľudí a chcete sa posunúť o level vyššie ? Staňte sa Manažérom kontaktného centra!

13.01.2020 AuJob s.r.o. - Personálny servis
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Bratislava
Typ pracovnej ponuky: Vrcholový manažment, Zákaznícka podpora; Vedúci obchodnej skupiny
Ponúkaný plat (základná mzda): od 2200btt
Termín nástupu do práce: dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.

Čo Vám táto pozícia prinesie?
• Využijete svoje líderské schopnosti.
• Zúročíte svoje komunikačné schopnosti a to aj v cudzích jazykoch v komunikácii s kolegami z viacerých európskych krajín.
• Stanete sa členom úspešnej medzinárodnej spoločnosti, vďaka čomu zlepšíte svoje postavenie na trhu práce.

Čo budete vlastne ako Manažér kontaktného centra robiť?
• v prvom rade manažovať tím a to tak, že budete
- zodpovedať za vedenie tímu operátorov,
- implementovať postupy,ktoré sa týkajú telefonického systému na zefektívnenie služieb,
- zodpovedať za aplikáciu operačných systémov
• spolupracovať s oddeleniami v podporovaných krajinách
• zabezpečovať dodržiavanie dohodnutej úrovne poskytovaných služieb, dohľad nad tímom operátorov

Iné výhody:

Znalosti:
Ms Office - pokročilý
MS PowerPoint - pokročilý
Cudzie jazyky:
Aj - B2+/C1
Prax:
3 roky
Osobnostné predpoklady:
pezentačné zručnosti, timový hráč
skúsenosti z oblasti ako je customer service a call centrum

Informácie pre uchádzača:

Využi možnosť riadiť tím špecialistov medzinárodného kontaktného centra!

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
Jazykové znalosti: Anglický jazyk (začiatočník - A2)
Vhodné pre absolventov: Nie

Všeobecne požadované znalosti:

Čo sa od Vás očakáva?
Jednoducho by ste mali byť prirodzený líder, ktorý nemá problém komunikovať v Anglickom jazyku a mať:
• minimálne 3 roky skúseností na podobnej pozícii
• skúsenosť s vedením tímu
• skúsenosť na customer service oddelení/call centrum oddelení