custom-banner

Team Leader nákupu - vedenie 20 členného tímu v medzinárodnej spoločnosti (Ref. č.: 1-30-33863/PF)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

The PTP Team lead is responsible for managing and developing the team “Processing Payments and Settlements” for DeutschMáš skúsenosti v oblasti nákupu a láka ťa vedenie tímu? Využi príležitosť pracovať pre stabilnú medzinárodnú spoločnosť na pozícií Team Leadra. Čo bude Tvojou úlohou ? - riadenie a rozvoj tímu nákupcov zodpovedných za nákup v rámci 4 krajín - definovanie cieľov a relevantných KPI pre členov tímu - vedenie a koordinovanie 20-členného tímu - tréning, motivácia, hodnotenie výkonu, spätná väzba a zabezpečovanie osobného rozvoja členov tímu - jasné definovanie stanovených úloh v tíme - znalosť korporátnych a miestnych politík obstarávania a zabezpečenie ich dodržiavania na oddelení - zefektívňovanie procesov a riadenie ich implementácie - poskytovanie služieb pre interných zákazníkov - spracovávanie dokumentácie - vedenie a spolupráca na interných projektove Telekom Services Europe (SK) Scope companies within PTP service line. The PTP Service Line carries out the end-to-end procure-to-pay process, improving it on an ongoing basis. PTP describes the chain of processes that are performed in a company ‒ from procurement through to approving payment of the invoice received

Benefity a ďalšie výhody:

Spoločnosť ponúka rôzne zaujímavé benefity ( finančné bonusy, jazykové kurzy, work-life balance a pod.), ktoré predstaví zástupca firmy úspešnému kandidátovi na osobnom pohovore.

Informácie pre uchádzača:

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Všeobecne požadované znalosti:

Minimálne 3 roky skúseností v oblasti nákupu je PODMIENKA, skúsenosti z oblasti účtovníctva sú vítané. Jazykové zručnosti: Anglický jazyk - C1 - plynulá úroveň - každodenná komunikácia, čítanie, písanie, prezentovanie Slovenský jazyk slovom i písmom je PODMIENKA PC znalosti: SAP a MS Office je výhodou Ďalšie požiadavky: - výborné prezentačné a komunikačné zručnosti - zodpovedný a proaktívny prístup - orientácia na kvalitu a detail - ochota prispôsobiť sa prebiehajúcim zmenám - prozákaznícky prístup - ochota cestovať - ochota pracovať nadčas

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské II. stupňa
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (pokročilý - C1)