Samostatný/á pracovník/čka administratívneho úseku

28.05.2020 Aliora s.r.o.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Slovensko
Košický kraj
okres Košice
Košice-Sever
Tolstého 28
04001

Košice
Typ pracovnej ponuky: Administratíva; Administratívny pracovník
Ponúkaný plat (základná mzda): 728 EUR
Termín nástupu do práce: ihneď
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Informácie pre uchádzača:


Základná zložka mzdy (v hrubom):
728 € za mesiac

Dátum nástupu:
ihneď

Dátum pridania ponuky:
12. 11. 2019

Dátum poslednej aktualizácie:
16. 12. 2019

Pracovný a mimopracovný pomer:

pracovný pomer na určitú dobu
počet mesiacov: 12

Pracovná oblasť:

Personalistika, administratíva a služby zákazníkom

Náplň (druh) práce
- Vybavuje a organizuje administratívno-technickú agendu v organizácii.
- Komunikuje s externým prostredím, eviduje a vybavuje firemnú korešpondenciu a telefonické hovory.
- Zhotovuje zápisy z porád, stretnutí a rokovaní. pripravuje podklady na spracovanie miezd a zabezpečuje agendu z oblasti odmeňovania zamestnancov v súlade s platnou legislatívou.
- Eviduje a archivuje dokumentáciu súvisiacu s odmeňovaním zamestnancov.
- Pripravuje reporty pre mzdové a iné oddelenia spoločnosti.
- Napomáha pri príprave faktúr.
- Zodpovedá za riadne vedenie účtovníctva.
- Zodpovedá za analýzy, kontroling a návrhy nápravných opatrení.
-Vypracováva finančné analýzy, hodnotí výkonnosť organizácie na základe výkonových ukazovateľov.
- Pripravuje rozpočty, finančné plány, navrhuje ekonomické ciele hospodárskeho plánu organizácie.
- Hodnotí plnenie plánu, stanovených cieľov a stanovených ukazovateľov v pláne.
- Zodpovedá za mesačné a ročné účtovné, mzdové a kontrolingové uzávierky.
- Zodpovedá za spracovanie daňového priznania a mesačných hlásení hospodárenia.
- Tvorí internetovú koncepciu finančnej a daňovej politiky.
- Riadi cash flow a platobný styk.
- Sleduje stav pohľadávok organizácie a ich riešenie.
- Vykonáva ekonomickú podporu pre ostatné oddelenia a participuje na ich strategických plánoch v oblasti ekonomiky.
- Tvorí štatistiky, analýzy a správy na pravidelnej báze pre potreby manažmentu organizácie.
- Zodpovedá za pravidelné hlásenia pre poisťovne a štatistický úrad.
- Sleduje odvodové povinnosti organizácie a riadi ich plnenia.
- Pripravuje interné a externé predpisy, podieľa sa na vnútrofiremnom administratívnom procese.
- Tvorí interné účtovné normy a metodické pokyny.
- Spolupracuje s daňovým úradom, audítormi.
- Plnenie ďalších úloh podľa aktuálnych požiadaviek zamestnávateľa.

Pracovné podmienky

Práca na zmeny:
pružný pracovný čas

Zdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránky Úradov práce.

Požiadavky na zamestnanca

Vhodné pre absolventov: Nie

Všeobecne požadované znalosti:

Požadované vzdelanie

Úplné stredné odborné vzdelanie


Dĺžka praxe

aspoň 2 roky


Zručnosti, schopnosti
Všeobecné spôsobilosti:
  • samostatnosť
  • kultivovaný písomný prejav
  • organizovanie a plánovanie práce

Počítače:
  • Microsoft Excel - pokročilá
  • Microsoft Word - pokročilá

Osobnostné predpoklady
  • komunikatívnosť
  • precíznosť (presnosť)
  • praktické myslenie