Osobný personálny konzultant - pobočka Bratislava

04.08.2020 ATENA - PERSONAL CONSULTING s.r.o. - ATENA
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Stromová 4
Bratislavský kraj; Bratislava
Typ pracovnej ponuky: Administratívny pracovník, Koordinátor, Office manažér, Personálny konzultant, Personálny manažér
Ponúkaný plat (základná mzda): 900 - 1100 EUR
900 € na mesiac, priemerný plat od 1100 € na mesiac, 100 € po skúšobnej dobe za starostlivosť o existujúcich klientov
Termín nástupu do práce: dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

- Organizácia pohovorov a komplexná personálna agenda pre všetkých uchádzačov a zamestnancov danej firmy
- Najčastejšie obsadzované pracovné pozície sú v pre nízko a strednekvalifikované pozície vo výrobe
- Pravidelná komunikácia a starostlivosť o existujúcich a zamestnaných klientov
- Telefonická komunikácia so stálymi a novými klientmi
- Pomoc pri zamestnávaní nezamestnaných občanov, mladých občanov,absolventov škôl, občanov dlhodobo nezamestnaných, znižovanie nezamestnanosti na Slovensku
- Aktívny nábor a výber vhodných kandidátov pre voľné pracovné pozície na Slovensku aj v zahraničí
- Pravidelná návšteva obchodných partnerov, vedenie obchodných stretnutí - vodičský preukaz podmienkou
- Servisná činnosť ako je sprevádzanie uchádzačov na výberových konaniach u obchodných partneroch a ubytovávanie prijatých uchádzačoch na jednotlivých ubytovniach v danom regióne
- Administratívne práce, práca s PC


Pracovný čas:
Pondelok až piatok: 08:00 - 17:00 hod.

Viac info:
https://atena.sk/sk/offer/sk1722

Iné výhody:

Pracovná zmluva na dobu neurčitú
Nadštandardné platové ohodnotenie
Možnosť navýšenia platu
Výkonnostné prémie
Možnosť kariérneho rastu
Príjemné pracovné prostredie a firemná kultúra
Zálohy môžete čerpať každý týždeň a to až do výšky 50% zo mzdy
Strava zabezpečená formou gastro kariet Calio
Služobný smartfón s internetom a neobmedzeným paušálom pre volanie v rámci EÚ
Firemný koordinátor pomáha pri integrácií zamestnancov, ktorí sa presťahovali za prácou z iných miest a obcí
Zaškolenie do pracovných postupov v rámci spoločnosti
Práca v mladom kolektíve
Maximálna podpora nášho pracovného tímu
Perspektívne zamestnanie v každoročne rastúcej spoločnosti
Získate možnosť spoluvytvárať úspechy a rozvoj inovatívnej spoločnosti a tým sa plne profesionálne rozvíjať
Pravidelné firemné akcie a teambuildingy na Slovensku aj v zahraničí
Firemné výlety, ktoré sú organizované každé 3 mesiace
Poskytujeme možnosť zamestnať sa aj pre A) čerstvých absolventov stredných a vysokých škôl a B) zdravotne znevýhodneným
občanom
Pri vybraných pracovných pozíciách je možnosť zúčastniť sa zahraničných pracovných ciest
Týždenne, mesačne, kvartálne a ročne realizujeme zaujímavé súťaže o atraktívne ceny

Informácie pre uchádzača:

V prípade záujmu pošlite svoj životopis na adresu email Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať telefonicky budeme len vybraných uchádzačov

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
Vhodné pre absolventov: Nie
Vodičský preukaz: B

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word

Všeobecne požadované znalosti:

Aktívny vodič podmienkou
Príjemné a seriózne vystupovanie
Trpezlivosť
Výborné komunikačné a organizačné schopnosti
Zodpovedný prístup k práci
Tímový hráč
Samostatnosť, spoľahlivosť, systematickosť
Schopnosť zvládať stresové situácie
Ochota a schopnosť telefonicky komunikovať s klientmi