Koordinátor podpory SME predaja

15.08.2020 Slovak Telekom
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Baví Ťa komunikovať s ľuďmi alebo sa to chceš naučiť? Baví Ťa práca v kolektíve? Si súťaživý a rád zdolávaš výzvy?
Pridaj sa do tímu SME podpory, zodpovedného za podporu SME zákazníkov.

Čo bude Tvojou pracovnou náplňou:

•Telefonická a mailová komunikácia s našimi existujúcimi firemnými zákazníkmi.
•Spracovanie zákazníckych požiadaviek a podnetov.
•Práca v rôznych zákazníckych systémoch.
•Zodpovednosť za plnenie stanovených cieľov a prevádzkových parametrov.
Ponúkaný plat (základná mzda):
700 EUR
Upresnenie platových podmienok:
od 700 €/brutto +23 % variabilná zložka mzdy
Iné výhody:
- Lákadlá z povahy práce
- Mobil podľa vášho výberu – iPhone, Samsung, značka je len na vás.
- Neobmedzený paušál na pracovné účely
- Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, mobilný internet,...)
- 4 dni voľna navyše (sick day)
- Stravné v hodnote 4,50 €/deň bez doplatku zamestnanca aj počas dovolenky a PN
- Zamestnanecké súťaže o rôzne ceny, napr. o zaujímavé dovolenky
- Možnosť osobného a kariérneho rozvoja.
- Prepracovaný systém adaptácie, školení a vzdelávania, vlastné vzdelávacie centrum
- Pravidelné firemné podujatia (teambuildingy, Dni zdravia, Deň detí, Vianočná párty)
- Širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry
- Zľavy na produkty a služby našich partnerov
- Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- Kompenzácia pri práceneschopnosti
Termín nástupu do práce:
dohodou
Druh pracovného pomeru:
hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk (úplný začiatočník - A1)
Všeobecne požadované znalosti:
Od vhodného kandidáta očakávane :
• Pozitívny a aktívny prístup.
• Výborné negociačné a komunikačné zručnosti.
• Silnú zákaznícku orientáciu.
• Chuť učiť sa.
• Tímového ducha.
• Znalosť práce s MS Office, Outlook, Excel na užívateľskej úrovni.
• Znalosť interných CRM systémov a SME produktov je výhodou.