Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
ČSOB

Administrátor vymáhania pohľadávok pre ČSOB Poisťovňu Bratislava

Československá obchodná banka, a.s.

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Bratislava

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste


*príprava podkladov k vymáhaniu pohľadávok
*spolupráca s inkasnými agentúrami, advokátskymi kanceláriami a exekútorskými úradmi
*vystavovanie splátkových kalendárov
*kontrola úhrad pohľadávok
*aktualizácia stavov pohľadávok
*riešenie a kontrola fakturácie externých dodávateľov
*vybavovanie korešpondencie a požiadaviek od klientov a externých dodávateľov


Upresnenie platových podmienok

od 800€ brutto

Benefity a ďalšie výhody


základná mesačná mzda sa pohybuje od 800€ brutto,finálna mzda je závislá od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta
príležitosť pracovať v stabilnej finančnej nadnárodnej skupine
možnosť kariérneho rastu v rámci celej finančnej skupiny
5 dní voľna naviac po jednom roku zamestnania
zvýhodnenia na produktoch ČSOB FS
príspevok na DDS a životné poistenie
pracovná zmluva sa štandardne uzatvára na dobu určitú – 1 rok. Po jej ukončení sa pracovný pomer predĺži na dobu neurčitú #LI-NS


Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie pre uchádzača

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou

Všeobecne požadované znalosti


*SŠ vzdelanie s maturitou
*prax v poisťovníctve
*vysoké pracovné nasadenie
*predpoklady pre tímovú spoluprácu
*odolnosť voči stresu
*analytické myslenie, samostatnosť, tvorivosť, iniciatívnosť, flexibilita
*dobré komunikačné a vyjadrovacie schopnosti
*schopnosť rýchlo sa učiť
*znalosť MS Office – Word, Excel


Vhodné pre absolventov

Nie

Vhodné pre absolventov

Nie