Špecializovaný reprezentant pre winback a retenciu

19.11.2019 Slovak Telekom

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Sme tím retencie a hráme dôležitú rolu v životnom cykle našich zákazníkov. Sme s nimi v dennom kontakte a vieme im ponúknuť tie správne produkty, ktoré práve potrebujú.
Na tejto pozícii posilníte náš obchodný tím v:
» komunikácii so zákazníkmi v oblasti využívaných produktov a služieb,
» v telefonickom kontakte s pridelenými zákazníkmi za účelom udržania zákazníka,
» špeciálnych ponukách produktov a služieb pre zákazníkov za účelom ich udržania,
» odporúčaní alternatívnych produktov a služieb existujúcim a novým zákazníkom,
» administratívnom spracovaní produktov a služieb v zákazníckom systéme spoločnosti.
Ponúkaný plat (základná mzda):
750 EUR
Upresnenie platových podmienok:
od 750 eur brutto + 35 % mesačná variabilná zložka mzdy
Iné výhody:
- Lákadlá z povahy práce
- Mobil podľa vášho výberu – iPhone, Samsung, značka je len na vás.
- Neobmedzený paušál na pracovné účely
- Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, mobilný internet,...)
- 4 dni voľna navyše (sick day)
- Stravné v hodnote 4,50 €/deň bez doplatku zamestnanca aj počas dovolenky a PN
- Zamestnanecké súťaže o rôzne ceny, napr. o zaujímavé dovolenky
- Možnosť osobného a kariérneho rozvoja. Prepracovaný systém adaptácie, školení a vzdelávania, vlastné vzdelávacie centrum
- Pravidelné firemné podujatia (teambuildingy, Dni zdravia, Deň detí, Vianočná párty)
- Širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry
- Zľavy na produkty a služby našich partnerov
- Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- Kompenzácia pri práceneschopnosti
Termín nástupu do práce:
15.11.2019
Druh pracovného pomeru:
hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)
Všeobecne požadované znalosti:
Na tejto pozícii využijete hlavne Vašu:
- flexibilitu v komunikácii, predaji a v práci so zákazníkom,
- veľmi dobrý verbálny a príjemný hlasový prejav,
- pro-zákaznícku orientáciu,
- stresovú odolnosť a zodpovednosť.
Skúsenosti s prácou so zákazníkom sú vítané.
Znalosť práce s MS Office.

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti:
Slovak Telekom je moderná spoločnosť s dlhoročnou tradíciou na slovenskom telekomunikačnom trhu. Naším strategickým partnerom je najväčšia telekomunikačná spoločnosť v Európe – Deutsche Telekom AG, ktorá sa svojimi aktivitami radí medzi hlavných inovátorov v oblasti telekomunikácií a informačných technológií.
Sme vedúcou spoločnosťou v poskytovaní telekomunikačných služieb na Slovensku. Vlastníme a prevádzkujeme telekomunikačnú sieť, ktorá pokrýva celé územie Slovenskej republiky, poskytujeme národné a medzinárodné telefónne služby, ako aj široké portfólio dátových a internetových služieb. Patríme medzi najväčších zamestnávateľov, dlhodobo investujeme do rozvoja našej siete a služieb, a svojimi korporačnými aktivitami prispievame k rozvoju internetizácie Slovenska.
Oblasť pôsobenia:
Činnosti drôtových telekomunikácií
Adresa:
Slovak Telekom
Bajkalská 28
Bratislava
Slovenská republika
www.telekom.sk
Kontaktné údaje:
Huráková Mária
 
Reaguj na ponuku