Asistent/ka konateľa

21.09.2020 INTERHOUSE EU s.r.o.
Miesto práce: Slovensko
Nitriansky kraj
okres Levice
Levice
Mestský Majer 1
93401

okres Levice
Typ pracovnej ponuky: Administratíva; Asistent
Ponúkaný plat (základná mzda): 6,60 EUR/hod.
Termín nástupu do práce: ihneď
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Informácie pre uchádzača:


Základná zložka mzdy (v hrubom):
6,60 € za hodinu

Dátum nástupu:
ihneď

Dátum pridania ponuky:
21. 10. 2019

Dátum poslednej aktualizácie:
7. 8. 2020

Pracovný a mimopracovný pomer:

pracovný pomer na neurčitý čas

Pracovná oblasť:

Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistikaPersonalistika, administratíva a služby zákazníkom

Informácie o sprostredkovaní:

Informácie pre záujemcu:Postup výberového konania bude pre záujemcov komunikovaný výhradne elektronicky napr. e- mailom.
Prosím aby záujemca v maily uviedol prečo práve jeho si má konateľ vybrať na toto miesto.
Termín výberového konania sa upraví aj dodatočne s ohľadom na množstvo žiadateľov.
CV nemusíte posielať. Bude preberaný na výberovom konaní.
V žiadosti uvádzajte prosím všetky kontakty na ktorých dokážete promptne komunikovať.
Výberové konanie bude prebiehať v mieste kancelárii fy. A to formou zadania úlohy paralelne komunikácie. Preto sa prosím na pohovor seriózne pripravte aby ste neutrpeli ujmu z prekvapenia.
Cieľom výberu je nájsť osobu ktorá o danú pozíciu ma vážny záujem, hodí sa na ňu a má pracovné návyky.
Záujemcovia ktorí chcú pozíciu vyskúšať a potom uvidia nech sa o túto pozíciu nezaujímajú.
Konateľ pripravuje podklady k výberovému konaniu preto prosím budte trpezlivý verifikujte komunikáciu.
Výška odmeny a spôsob pracovného vzťahu je tu uvedený orientačne.
Spôsob pracovného vzťahu je na dohode, aby vyhovoval obom stranám.
Výška odmeny je závislá na úrovni vykonávania práce.

Náplň (druh) práce
Pracovná náplň asistentky

Účel: Plánovať a ochraňovať zdroje konateľa spoločnosti. Asistovať mu pri jeho výkone práce samostatne.

1. Zadáva, eviduje a triedi prichádzajúce úlohy. Kontroluje ich splnenie. Tie, ktoré vie a má, samostatne vybaviť, tak ich vybaví a informuje o nich konateľa. Ostatné, bez výnimky eviduje, informuje o nich konateľa a plánuje čas na ich riešenie.

2. Eviduje to, čo prišlo a bezodkladne ho o tom informuje.

3. Informuje konateľa o jeho osobných veciach a overených správach v rámci organizácie, nie o klebetách.

4. Samostatne si prideľuje prácu a určuje priority v súlade s cieľmi určenými v podniku alebo na pracovných poradách. Plánovanie zodpovedne vedie v CRM systéme podniku.

5. Komunikáciu, na ktorú treba odpovedať, pripraví s odpoveďami a vyčlení čas, aby odpovede mohli odísť ešte v ten deň po schválení konateľom.

6. Počas pracovného dňa nemení kalendár tohto dňa, iba ak po dohode s konateľom.

7. Značí výsledky určených činnosti alebo cieľov a robí z nich prehľad.

8. Na volanie konateľa príde a zapíše si pokyny, ktoré následne vykoná.

9. Pri všetkých pracovných činnostiach asistuje konateľovi samostatne a zručne.

10. Dbá na získavaní, utvrdzovaní vedomosti a zručnosti, tak aby boli v súlade s dohodnutými cieľmi.

11. Udržiava všetky dokumenty konateľa a firmy aktuálne a správne založené, aby vedel, kde ich nájde.

12. Organizuje pracovný kalendár sebe a konateľovi po vzájomnej dohode v súlade s plnením stanovených cieľov konateľom (spravidla na pracovných poradách).

13. Ak nemá konateľ stretnutie a momentálne evidentne na ničom nepracuje, pomôže mu dokončiť niektorú záležitosť, ktorá sa už dlhšie odkladala kvôli nízkej priorite alebo s ním uprace povaľujúce sa veci v jeho okolí, ktoré nevie upratať bez jeho asistencie.

14. Dozerá a stará sa o čistotu pracovného priestoru konateľa.

15. Dozerá na dostatok kancelárskych potrieb pre konateľa.

16. Pracuje samostatne.

17. Dbá, aby vykonávaná činnosť bola urobená čo najefektívnejšie pri dodržaní cieľa.

18. Zvláda všetky veci, ktoré potrebuje konateľ vybaviť.

19. Ak chce niekto s výkonným riaditeľom komunikovať, asistentka musí zistiť, či sa to skutočne týka jeho pozície. V opačnom prípade nasmeruje dotyčného na správnu osobu. V prípade, ak sa to týka konateľa, zhromaždí minimálne nasledovné dáta: kto chce komunikovať, o čom chce komunikovať, kedy musí byť rozhodnutie a naplánuje termín.

20. Preberá všetky telefónne hovory konateľa. Ak sa nejedná o nadriadeného, hovory nikdy neprepája bez schválenia. Ak má konateľ stretnutie, o hovoroch informuje až cez prestávku. O hovoroch zhromaždí minimálne nasledovné dáta: kto chce komunikovať, o čom chce komunikovať, kedy musí byť rozhodnutie.

21. Vytvára si zoznam ľudí, s ktorými konateľ nechce komunikovať.

22. Informuje konateľa o situáciách, ktoré by mohli ohroziť chod firmy.

23. Eviduje všetky príkazy konateľa a dohliadne na to, či sa zrealizovali. Ak hrozí, že sa niektoré nesplnia, informuje ho o tom.

24. Ak ju o to konateľ požiada, pripravuje podklady k akémukoľvek projektu.

25. Ak čokoľvek technické vo firme zlyhá, asistentka o tom informuje zodpovednú osobu. Ak sa situácia nevyrieši, požiada o radu konateľa.

26. Blokuje všetku komunikáciu ku konateľovi, ak rieši konkrétnu dôležitú záležitosť.

27. Ak je to potrebné, stará sa o pitný a stravovací režim konateľa a o návštevy konateľa. Nemá povinnosť starať sa o kuchynku a ostatných, ale pomáha s tým, ak má na to priestor.

Pracovné miesto vhodné aj preabsolventa

Pracovné podmienky
Pracovný čas:
od 8:00
do 16:30


Zdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránky Úradov práce.

Požiadavky na zamestnanca

Vhodné pre absolventov: Áno

Všeobecne požadované znalosti:

Pracovné miesto vhodné aj pre

absolventa


Požadované vzdelanie

Úplné stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné všeobecné vzdelanie (gymnázium)
Vyššie odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa


Dĺžka praxe

bez požiadavky na odbornú prax


Zručnosti, schopnosti
Všeobecné spôsobilosti:
  • analyzovanie a riešenie problémov
  • finančná a ekonomická gramotnosť
  • informačná gramotnosť
  • komunikácia (jednanie s ľuďmi)
  • kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
  • kultivovaný písomný prejav
  • manuálna zručnosť
  • organizovanie a plánovanie práce
  • matematická gramotnosť
  • pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
  • tímová práca
  • samostatnosť
  • rozhodovanie

Cudzie jazyky:
  • anglický - elementárna: A1 a A2

Počítače:
  • Internet - pokročilá
  • Microsoft Word - pokročilá
  • Microsoft Excel - pokročilá
  • Microsoft PowerPoint - pokročilá
  • Corel Draw - elementárna

Osobnostné predpoklady
  • cieľavedomosť
  • analytické myslenie
  • asertivita
  • iniciatívnosť
  • precíznosť (presnosť)
  • komunikatívnosť
  • spoľahlivosť
  • trpezlivosť
  • ochota pomáhať (zmysel pre spolupatričnosť)
  • praktické myslenie
  • sebaovládanie
  • pozornosť
  • technický talent

Informácie o spoločnosti

Kontaktné údaje:

INTERHOUSE EU s.r.o.
Vyšné nad Hronom 77
93531 Vyšné nad Hronom
Slovensko

Ďalšie ponuky spoločnosti