Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Referent/ka e-marketingu na oddelení nákupu
ManpowerGroup Slovensko s.r.o.Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
• podpora nákupného tímu pri výbere a tvorbe sortimentu,• analýza trhu,
• sledovanie analýz konkurencie,
• spolupráca na cenotvorbe,
• vyhodnocovanie prebiehajúcich predajných aktivít,
• komunikácia a riešenie aktivít s ostatnými odbornými oddeleniami,
• administratívne činnosti na oddelení - zapisovanie dát a ich spracovanie, analýza či regulácia.
Ponúkaný plat
1339 EURUpresnenie platových podmienok
Základná zložka mzdy je 1 339 € brutto + garantovaný nárast mzdyBenefity a ďalšie výhody
Zamestnanecké výhody, benefity• stabilné zamestnanie v úspešnej medzinárodnej spoločnosti,
• prvé štyri roky garantovaný nárast mzdy v pracovnej zmluve,
• pracovný pomer na dobu neurčitú,
• prepracovaný systém zaškolenia metódou "Learning-by-doing",
• prepracovaný systém školení na ďalšie vzdelávanie,
• možnosť kariérneho rastu v rámci spoločnosti a iných krajín,
• každá odpracovaná minúta zaplatená,
• doplnkové dôchodkové sporenie,
• sabbatical – dlhodobé neplatené voľno,
• karta Ticket Restaurant 4 € / deň,
• karta Multisport,
• deň plateného voľna pri príležitosti vlastnej svadby,
• narodeninový darček, darček pre budúcich rodičov, darček pre prvákov, letný tábor pre deti, firemné jubileum,
• vitamínový balíček, deň zdravia.
Termín nástupu do práce
dohodou (ASAP)Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouJazykové znalosti
Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)Slovenský jazyk
Všeobecne požadované znalosti
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelanímstredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• skúsenosti v oblasti marketingu, prekladateľskej agentúre alebo online shope,
• znalosť nemeckého jazyka na plynulej komunikatívnej úrovni,
• počítačové znalosti – MS Word a Excel na užívateľskej úrovni,
• chcieť pracovať a vyvíjať sa v oblasti e-marketingu,
• vlastná iniciatíva a sledovanie trendov,
• zmysel pre detail,
• byť open-minded nielen v myslení ale aj konaní,
• veľmi dobré vyjadrovacie schopnosti a znalosť práce s textom.