Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Asistentka

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Slovenská republika; Bratislava
    Bratislava


    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    Si organizačný typ a baví ťa dynamická práca. Aktuálne hľadáme asistentku na Divíziu predaja, ako podporu naším manažérom.

    Čo bude tvojou náplňou práce ?
    - Poskytovať administratívnu a organizačnú podporu na divízií predaja.
    - Pripravovať vstupy, odborné podklady, prezentácie a iné materiály pre potreby daného organizačného útvaru.
    - Robiť zápisnice z interných porád a zabezpečovať prezentáciu výstupov z pracovných porád a rokovaní.
    - Filtrovať prichádzajúce hovory a vybavovať korešpondenciu.
    - Organizovať pracovné stretnutia, interné eventy a iné podujatia.


    Ponúkaný plat

    1000 EUR

    Upresnenie platových podmienok

    od 1000 eur brutto + 15 % ročný bonus

    Benefity a ďalšie výhody

    Lákadlá z povahy práce
    Mobil podľa vášho výberu – iPhone, Samsung, značka je len na vás.
    Neobmedzený paušál na pracovné účely
    Ročnú odmenu do výšky 15% v závislosti od plnenia cieľov
    Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, mobilný internet,...)
    Flexibilnú pracovnú dobu a možnosť práce z domu
    4 dni voľna navyše (sick day)
    Stravné v hodnote 4,50 €/deň bez doplatku zamestnanca aj počas dovolenky a PN
    Zamestnanecké súťaže o rôzne ceny, napr. o zaujímavé dovolenky
    Možnosť osobného a kariérneho rozvoja. Prepracovaný systém adaptácie, školení a vzdelávania, vlastné vzdelávacie centrum
    Pravidelné firemné podujatia (teambuildingy, Dni zdravia, Deň detí, Vianočná párty)
    Širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry
    Zľavy na produkty a služby našich partnerov
    Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
    Kompenzácia pri práceneschopnosti


    Termín nástupu do práce

    dohodou

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    stredoškolské s maturitou

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

    Iné znalosti

    Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word

    Všeobecne požadované znalosti

    Čo od teba očakávame?
    - vynikajúce organizačné a komunikačné schopnosti
    - flexibilita
    - time-manažment a systematickosť
    - orientácia na zákazníka
    - precíznosť
    - optimizmus.

    Minimálne 1 rok na podobnej pozícií.

    Pozíciu obsadzujeme ako zástup počas MD/RD.


    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!