Asistentka

11.11.2019 Slovak Telekom
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Si organizačný typ a baví ťa dynamická práca. Aktuálne hľadáme asistentku na Divíziu predaja, ako podporu naším manažérom.

Čo bude tvojou náplňou práce ?
- Poskytovať administratívnu a organizačnú podporu na divízií predaja.
- Pripravovať vstupy, odborné podklady, prezentácie a iné materiály pre potreby daného organizačného útvaru.
- Robiť zápisnice z interných porád a zabezpečovať prezentáciu výstupov z pracovných porád a rokovaní.
- Filtrovať prichádzajúce hovory a vybavovať korešpondenciu.
- Organizovať pracovné stretnutia, interné eventy a iné podujatia.
Ponúkaný plat (základná mzda):
1000 EUR
Upresnenie platových podmienok:
od 1000 eur brutto + 15 % ročný bonus
Iné výhody:
Lákadlá z povahy práce
Mobil podľa vášho výberu – iPhone, Samsung, značka je len na vás.
Neobmedzený paušál na pracovné účely
Ročnú odmenu do výšky 15% v závislosti od plnenia cieľov
Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, mobilný internet,...)
Flexibilnú pracovnú dobu a možnosť práce z domu
4 dni voľna navyše (sick day)
Stravné v hodnote 4,50 €/deň bez doplatku zamestnanca aj počas dovolenky a PN
Zamestnanecké súťaže o rôzne ceny, napr. o zaujímavé dovolenky
Možnosť osobného a kariérneho rozvoja. Prepracovaný systém adaptácie, školení a vzdelávania, vlastné vzdelávacie centrum
Pravidelné firemné podujatia (teambuildingy, Dni zdravia, Deň detí, Vianočná párty)
Širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry
Zľavy na produkty a služby našich partnerov
Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
Kompenzácia pri práceneschopnosti
Termín nástupu do práce:
dohodou
Druh pracovného pomeru:
hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Iné znalosti:
Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word
Všeobecne požadované znalosti:
Čo od teba očakávame?
- vynikajúce organizačné a komunikačné schopnosti
- flexibilita
- time-manažment a systematickosť
- orientácia na zákazníka
- precíznosť
- optimizmus.

Minimálne 1 rok na podobnej pozícií.

Pozíciu obsadzujeme ako zástup počas MD/RD.