Máte skúsenosti s riešením reklamácii a vedením ľudí? Hľadáme vedúcu zákazníckeho servisu do obchodného reťazca
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Ponúkaný plat (základná mzda):1450 EURZobraziť viac
1450€ + variabilné zložky (osobnostné ohodnotenie do výšky 150€) -
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
Pre nášho klienta hľadáme zodpovednú pracovníčku na pozíciu Vedúca zákazníckeho servisu a administratívy so skúsenosťami s priamou komunikáciou so zákaznikmi, s riešením reklamácii a vedením ľudí. Nástup do interného stavu spoločnosti. Čo bude Vašou každodennou náplňou práce? - plánovanie, organizovanie a kontrola vykonávaných činností v rámci oddelenia - generovanie cenových zmien - nahrávanie skenerov - kontrola pokladničnej knihy a hotovosti v trezore - príprava podkladov pre špedíciu - preskladnenia, účtovanie pohybov v rámci obchodného domu - komunikácia so zákazníkmi, s dodávateľmi, a s vedením - zadávanie zákazníckych a dodávateľských reklamácii - účtovanie dodacích listov, odpisy a bankové výpisy - kontrola dochádzky Na týždennej báze je potrebné zodpovedať za: - spracovanie a kontrolu kúpnych zmlúv a reklamácii - vyrozumenie zákazníkom o priebehu reklamácií, zasielanie potrebnej dokumentácie zákazníkov ohľadom vybavenia reklamácie - kontrola vratiek a urgencia dodávateľov
Benefity a ďalšie výhody:
- osobnostné ohodnotenie do výšky 150€ - zamestnanecké zľavy na nákup - nástup do interného stavu spoločnosti
Všeobecne požadované znalosti:
- predchádzajúca skúsenosť so zákazníckym servisom - predchádzajúca skúsenosť na vedúcej pozícií - znalosť práce s office (excel, word - užívateľská znalosť) - dohovorenie sa v nemeckom jazyku výhodou - časová flexibilita, ochota pracovať aj cez víkendy
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)