Office manager
Trenkwalder, a. s. Agentúra je členom asociácie personálnych agentúr SlovenskaPonuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
Administratíva / Ekonomika, financie, účtovníctvo / Informatika - software / Zdravotníctvo a farmáciaAdministratívny pracovník / Asistent / Finančný kontrolór / Office manažér
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce:
Pozícia / odvetvie:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
- administrácia faktúr - skenovanie faktúr, vystavovanie faktúr, schvaľovanie faktúr, údržba elektronickej schránky, a iné;
- administrácia miezd - podpora pri správe mesačných miezd (výkazy, faktúry, sviatky, nemocenské dni, a iné), správa stravovacích lístkov, podpora administratívy ľudských zdrojov (zamestnanecké zmluvy,...) a iné;
- finančná administrácia - intrastatové vykazovanie, archivácia dokumentácie, podpora vo výročných správach (medzi auditormi a zainteresovanými stranami), a iné;
- všeobecná administrácia - office management (kancelárske potreby, pošta,..), komunikácia s kontaktnými partnermi, organizácia vstupných kariet, a iné.
Benefity a ďalšie výhody:
- mzda 1200 € brutto/mesiac
- rodinná atmosféra s neformálnou a otvorenou firemnou kultúrou
- práca v malom tíme
- zdravotné poistenie
- 13. plat
- poukážky na stravovanie nad rámec zákona
- možnosť zúčastniť sa rôznych školení
- jazykové kurzy na pracovisku
- flexibilný pracovný čas
- a iné
Termín nástupu do práce:
dohodou (ASAP)
Termín ukončenia výberového konania:
0000-00-00
Druh pracovného pomeru:
Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Všeobecne požadované znalosti:
- stredoškolské alebo vysokoškolské ekonomické vzdelanie
- anglický jazyk na úrovni C1
- minimálne 1 rok skúseností v oblasti administratívy
- práca s MS Office (predovšetkým Excel) na pokročilej úrovni
- skúsenosti v oblasti financií výhodou
- znalosť programu SAP výhodou
- veľmi dobré komunikačné, organizačné a analytické zručnosti
- schopnosť pracovať pod tlakom