Asistent/ka manažéra predajne - aktívna práca na predajni, plný úväzok, Račianska, Bratislava

21.02.2020 LIDL Slovenská republika v. o. s. - Kariérne možnosti na predajniach
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Typ pracovnej ponuky:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
• Budeš zastupovať vedenie predajne počas ich neprítomnosti.
• Budeš viesť a motivovať svojich kolegov k prvotriednym výkonom – pôjdeš im príkladom a keď budú potrebovať, pomôžeš im – radou a spoluprácou.
• Budeš mať pod kontrolou administratívne činnosti súvisiace s prevádzkou predajne.
• Budeš pomáhať svojmu tímu všade, kde ťa budú potrebovať – v predajni aj v sklade.
• Budeš mať na starosti personálnu prácu pri dlhodobom zapracovaní zamestnancov z iných krajín skupiny Schwarz.
• Budeš zapracovávať študentov v rámci programu duálneho vzdelávania.
Ponúkaný plat (základná mzda):
1300 EUR
Upresnenie platových podmienok:
Nástupná mzda, 38,75 hod./týž. : 1.300 €
Garantovaný zmluvný nárast mzdy prvé tri roky.
Iné výhody:
• Istotu slušnej práce a k nej patriacu slušnú mzdu,
• Prvé tri roky garantovaný nárast mzdy v pracovnej zmluve,
• Rovnakú mzdu pre mužov a ženy a zaplatenú každú odpracovanú minútu,
• Pracovný pomer na dobu neurčitú,
• Plný úväzok 38,75 hod./týž.,
• Postupné zaškolenie, ktoré zabezpečí, že svoju prácu zvládneš na jednotku,
• Dlhodobé vzdelávanie a možnosť kariérneho rastu,
• Rozmanitú prácu v príjemnom a dynamickom kolektíve,
• Široký systém benefitov, z ktorého si ty môžeš vybrať tie, ktoré budú pre teba tou správnou voľbou.

Nevyhnutnou súčasťou tvojej žiadosti o zamestnanie je pripojenie životopisu.
Termín nástupu do práce:
dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru:
hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Všeobecne požadované znalosti:
• Skúsenosť z práce v obchode aspoň 2 roky. Zároveň by si mala/mal mať ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitou a vyššie.
• Máš príjemné a ústretové vystupovanie, keďže budeš pracovať so zákazníkmi, ale aj s kolegami.
• Mal by si mať tímového ducha, byť priateľský a spoľahlivý.
• Na tvojich ramenách bude časť zodpovednosti za chod predajne. Nemala by ti chýbať schopnosť prevziať zodpovednosť a odolnosť voči stresu či schopnosti viesť tím a pracovať v ňom.
• Mala/mal by si mať pozitívny postoj k obchodu, prozákaznícke myslenie a byť ochotná/ochotný pracovať aj cez víkendy.
• Práca na tejto pozícii si vyžaduje telo aj myseľ. Mali by sa v tebe spájať analytické a komunikačné schopnosti s ochotou k fyzickej práci.