Referent/operátor zákazníckeho centra Banská Bystrica

16.11.2019 Slovenská pošta, a.s.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Banská Bystrica
Banskobystrický kraj
Typ pracovnej ponuky: Administratíva; Administratívny pracovník
Ponúkaný plat (základná mzda): stupeň náročnosti 3, TT 7, ponúkaná základná mzda 700 EUR/mesačne, možnosť získania pobádacej zložky mzdy až do výšky 56 EUR/mesačne
Termín nástupu do práce: 21.10.2019
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Referent zákazníckeho servisu je kvalifikovaný zamestnanec, ktorý poskytuje informácie, resp. bezprostrednú informatívnu pomoc zákazníkom o všetkých produktoch a službách. Podávanie všestranných odborných informácií o poskytovaných produktoch a službách, uskutočňovanie telefonického prieskumu, spracovanie analýz, predkladanie návrhov pre tvorbu manuálov a algoritmov komunikácie so zákazníkom a pod.

Informácie pre uchádzača:

Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany
uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého uchádzača osobne. Kontaktovať budeme
len uchádzačov, ktorí budú pozvaní na výberové konanie.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou

Všeobecne požadované znalosti:

Osobnostné predpoklady:
komunikačné zručnosti, sebaovládanie, samostatnosť

Požadovaná odborná prax:
1 rok

Úroveň ovládania výpočtovej techniky:
využívanie výpočtovej techniky pre bežné kancelárske práce Word, Excel, Internet

Úroveň znalosti cudzieho jazyka:
aktívne ovládanie anglického jazyka

Administratívne zručnosti:
písomný prejav, slovný prejav, schopnosť vyjadrovania

Špeciálne zručnosti:
nevyžaduje sa