IT technik zákazníckej podpory

19.10.2020 K_CORP s.r.o.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Košický kraj; okres Spišská Nová Ves; Spišská Nová Ves
Typ pracovnej ponuky: Help desk pracovník, Počítačový technik, Pracovník help desku, Servisný technik
Ponúkaný plat (základná mzda): 750 - 850 EUR
- v závislosti od znalostí a praxe
Termín nástupu do práce: od 1.11.2020
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín ukončenia výberového konania: 30.11.2020
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Hľadáme do nášho tímu kolegu, IT technika pre naše zákaznícke centrum, či už šikovného absolventa, ktorého bavia informačné technológie alebo kolegu z praxe.

Jeho úlohou bude:
- prvotné zisťovanie a zhromažďovanie informácii, analýza príčiny požiadavky na diaľku
- okamžitá vzdialená technická podpora a poradenstvo pre zákazníka
- riešenie front-end a základných SW/HW technických požiadaviek
- denná pravidelná kontrola a monitoring informačných systémov a zálohovaní
- kooperácia s potrebnými dodávateľmi SW/HW produktov a technológii
- analýza a riešenie technických problémov v rámci nastavených systémov a stanovených postupov
- technická podpora užívateľov v rámci organizácie
- tvorba a správa súvisiacej dokumentácie
- podpora pre ostatné úrovne pri riešení požiadaviek

Iné výhody:

- práca v priateľskej, férovej a stále rastúcej spoločnosti
- možnosť účasti na rôznych zaujímavých projektoch
- príležitosť učiť sa a rásť
- odbornosť, skúsenosť a otvorenosť

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti: Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)
Vhodné pre absolventov: Áno
Vodičský preukaz: B

Iné znalosti:

Administrácia LAN/WAN, Administrácia Windows serverov, Klient/server administrácia, Používateľ MS Windows

Všeobecne požadované znalosti:

- veľmi dobrá orientácia v oblasti SW/HW
- pokročilá znalosť operačného systému Windows (XP,7,8,10)
- znalosť oblasti sietí
- samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť
- zodpovedný prístup k práci a ochota učiť sa nové technológie
- všeobecné znalosti a prehľad v oblasti IT technológií
- angličtina na komunikatívnej úrovni