Špecialista účtovník / účtovníčka

30.11.2019 LauSam, s.r.o.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Slovensko
Košický kraj
okres Košice
Košice-Sever
Cimborkova 13
04001

Košice
Typ pracovnej ponuky: Bankovníctvo, leasing a poisťovníctvo, Ekonomika, financie, účtovníctvo; Klientský poradca, Účtovník
Ponúkaný plat (základná mzda): 832 EUR
Termín nástupu do práce: ihneď
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Informácie pre uchádzača:


Základná zložka mzdy (v hrubom):
832 € za mesiac

Dátum nástupu:
ihneď

Dátum pridania ponuky:
23. 9. 2019

Dátum poslednej aktualizácie:
24. 9. 2019

Pracovný a mimopracovný pomer:

pracovný pomer na určitú dobu
počet mesiacov: 12

Pracovná oblasť:

Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistikaPersonalistika, administratíva a služby zákazníkom

Informácie o sprostredkovaní:

Termín výberového konania:27. 9. 2019

Náplň (druh) práce
zabezpečovanie náročných špecifických prác v oblasti finančnej analýzy a finančného strategického plánovania, kontrola správnej aplikácie predpisov týkajúcich sa účtovania, účtovanie účtovných prípadov v účtovnom programe OMEGA, OLYMP, ALFA Plus, samostatné riešenie bežných účtovných operácií v rámci jednoduchého alebo podvojného účtovníctva, kontrola základných náležitostí uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska, účtovanie všetkých typov položiek - bankové výpisy, interné doklady, odberateľské a dodávateľské faktúry, vedenie pokladne a pod., oceňovanie, evidencia a účtovanie majetku, kontrola úhrad dodávateľských a odberateľských faktúr, príprava knihy pohľadávok a záväzkov podľa požiadaviek klienta, zodpovednosť za správne zaúčtovanie účtovných položiek, kontrola podkladov pre DPH a kontrola plnenia daňových povinností, príprava účtovných a štatistických výkazov, účtovných závierok, zúčtovaní a daňových priznaní, ekonomických reportov, výkazov a analýz, vypracovávanie pravidelných mesačných, štvrťročných a ročných uzávierok a príprava podkladov pre Štatistický úrad, komunikácia s kontrolnými, daňovými úradmi a ostatnými inštitúciami potrebná pre riešenie otázok, overenie alebo potvrdenie informácii, príprava miezd podľa podkladov od klienta

Pracovné miesto vhodné aj prezdravotne postihnutého

Pracovné podmienky
Pracovný čas:
od 8:00
do 16:00

Práca na zmeny:
pružný pracovný čas

Zdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránky Úradov práce.

Požiadavky na zamestnanca

Vhodné pre absolventov: Nie

Všeobecne požadované znalosti:

Pracovné miesto vhodné aj pre

zdravotne postihnutého


Požadované vzdelanie

Vyššie odborné vzdelanie


Dĺžka praxe

aspoň 2 roky


Zručnosti, schopnosti
Všeobecné spôsobilosti:
  • finančná a ekonomická gramotnosť
  • komunikácia (jednanie s ľuďmi)
  • samostatnosť

Cudzie jazyky:
  • slovenský - vysoká: C1 a C2
  • anglický - pokročilá: B1 a B2

Podmienka: Ovládanie všetkých definovaných jazykov


Počítače:
  • OMEGA - vysoká
  • Microsoft Word - pokročilá
  • Microsoft Excel - pokročilá
  • Microsoft Outlook - pokročilá
  • Internet - pokročilá

Ďalšie požiadavky:

Podvojné účtovníctvo - expert • Mzdové účtovníctvo – základy • OMEGA – expert • práca v programoch spoločnosti KROS - OMEGA A OLYMP PODMIENKOU • výborná znalosť daňových a účtovných zákonov


Osobnostné predpoklady
  • pozornosť
  • precíznosť (presnosť)
  • spoľahlivosť