Špecializovaný reprezentant pre winback a retenciu

14.12.2019 Slovak Telekom
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Typ pracovnej ponuky:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Na tejto pozícii posilníte náš obchodný tím retencie v:
» komunikácii so zákazníkmi v oblasti využívaných produktov a služieb,
» v telefonickom kontakte s pridelenými zákazníkmi za účelom udržania zákazníka,
» špeciálnych ponukách produktov a služieb pre zákazníkov za účelom ich udržania,
» odporúčaní alternatívnych produktov a služieb existujúcim a novým zákazníkom,
» administratívnom spracovaní produktov a služieb v zákazníckom systéme spoločnosti.
Ponúkaný plat (základná mzda):
750 EUR
Upresnenie platových podmienok:
od 750 eur brutto + 35 % mesačná variabilná zložka mzdy
Iné výhody:
Sme veľká korporácia sa stabilným zázemím, prostriedkami… áno, aj procesmi. Každému sa ale snažíme vychádzať v ústrety. A o svojich ľudí sa vieme postarať
Vďaka tomu vám môžeme sľúbiť:
•Mobil podľa vášho výberu
•Neobmedzený paušál na pracovné účely
•Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, mobilný internet,...)
•4 dni voľna navyše (sick day)
•Stravné v hodnote 4,50 €/deň bez doplatku zamestnanca aj počas dovolenky a PN
•Možnosť osobného a kariérneho rozvoja.
•Pravidelné firemné podujatia.
•Širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry
•Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
Termín nástupu do práce:
1.11.2019
Druh pracovného pomeru:
hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)
Všeobecne požadované znalosti:
Na tejto pozícii využijete hlavne Vašu:
- flexibilitu v komunikácii, predaji a v práci so zákazníkom,
- veľmi dobrý verbálny a príjemný hlasový prejav,
- pro-zákaznícku orientáciu,
- stresovú odolnosť a zodpovednosť.
Skúsenosti s prácou so zákazníkom sú vítané.
Znalosť práce s MS Office.