Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Ponúkaný plat (základná mzda):1700 EURZobraziť viac
1700€ brutto / mesiac + rocna variabilna odmena (finálna mzda bude dohodnuta s vybraným kandidátom / kandidátkou a bude zohľadňovať doterajšie pracovné skúsenosti). -
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
Čo si pod tým predstaviť? Predstavte si, že bude Váš rukopis/podpis pod projektmi, ktoré posúvajú vpred a menia ako Union, tak aj celý segment poisťovníctva. Ambiciózne projekty, často so zapojením na medzinárodnej úrovni, majú dynamický charakter a ponúknu Vám potenciál pre ďalší kariérny rast. V Union vidíme svojich ľudí na prvom mieste a preto hľadáme osobnosť, ktorá: Ak od svojho zamestnávateľa očakávaš férový prístup, príležitosť ďalej sa rozvíjať a nezľakneš sa nových prístupov v práci, neváhaj a pošli nám svoj životopis. V Union vidíme svojich ľudí na prvom mieste. Ak chceš spoznať akí sme, klikni tu.
Benefity a ďalšie výhody:
Informácie pre uchádzača:
V prípade, že vás naša ponuka zaujala a spĺňate naše požiadavky ako prax na danej pozícii a skúsenosti s danou prácou, pošlite nám prosím svoje CV. Výberový proces začne telefonickým pre-screenom, vybraní kandidáti sa stretnú s HR a následne na osobnom pohovore so svojim budúcim nadriadeným.
Všeobecne požadované znalosti:
- prax v riadení projektov a prax v poisťovníctve - výhodou
- analytické myslenie
- systematickosť
- výborné komunikačné zručnosti
- zodpovednosť a spoľahlivosť
- vidieť veci a procesy v súvislostiach
- aktívny prístup k riešeniu problémov
- flexibilita, schopnosť pracovať pod tlakom
- chuť učiť sa a získavať nové poznatky v oblasti poisťovníctva
- znalosť scrum metodológie výhodou
- znalosť "lean" procesov výhodou
- znalost Microsoft Project – výhodou
- znalost Jira – výhodou
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské II. stupňa
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (pokročilý - C1)
Iné znalosti:
Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word