Táto ponuka už nie je aktívna

ČSOB

Administrátor aplikácií pre ČSOB Bratislava - zástup za MD/RD Zástup za materskú dovolenku

Československá obchodná banka, a.s.19.09.2019

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

okres Bratislava

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste


*Zodpovednosť za riadenie systému, aplikácie
*Analyzovanie a posudzovanie požiadaviek užívateľov na zmeny v systéme, aplikácii
*Zodpovednosť za koordináciu prípravy vývoja, testovania a implementácie požiadaviek užívateľov do systému, aplikácie
*Riadenie incidentov
*Zodpovednosť za každodenné fungovanie zverených systémov - zabezpečiť, aby tieto systémy fungovali nepretržite počas aj mimo pracovného času, v závislosti na zmluvách podpísaných s interným zákazníkom Poskytovanie podpory užívateľom systému Spolupráca na bankových projektoch


Upresnenie platových podmienok

od 1 000 € brutto

Iné výhody


základná mzda od 1 000 € brutto, finálna mzda je závislá od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta

príležitosť pracovať v stabilnej finančnej nadnárodnej skupine
možnosť kariérneho rastu v rámci celej finančnej skupiny
5 dní voľna naviac po jednom roku zamestnania
zvýhodnenia na produktoch ČSOB FS
príspevok na DDS a životné poistenie
pracovná zmluva sa štandardne uzatvára na dobu určitú – 1 rok. Po jej ukončení sa pracovný pomer predĺži na dobu neurčitú. #LI-MA


Druh pracovného pomeru

hlavný

Informácie pre uchádzača

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa

Všeobecne požadované znalosti


*SŠ, VŠ, vzdelanie technického alebo ekonomického smeru
*Prax 2 – 3 roky výhodou
*analytické myslenie, orientácia na detail, schopnosť prispôsobovať sa termínovanej práci
*práca s informačnými systémami
*schopnosť samostatne pracovať
*logické myslenie
*otvorenosť novým veciam, schopnosť prichádzať s návrhmi, schopnosť komunikovať
*orientácia na klienta
*MS Office (pokročilý)
*anglický jazyk (pokročilý)


Všeobecne požadované znalosti


*SŠ, VŠ, vzdelanie technického alebo ekonomického smeru
*Prax 2 – 3 roky výhodou
*analytické myslenie, orientácia na detail, schopnosť prispôsobovať sa termínovanej práci
*práca s informačnými systémami
*schopnosť samostatne pracovať
*logické myslenie
*otvorenosť novým veciam, schopnosť prichádzať s návrhmi, schopnosť komunikovať
*orientácia na klienta
*MS Office (pokročilý)
*anglický jazyk (pokročilý)