Zástupca Manažéra Obchodného Centra (Ref. č.: PR/021832)

14.10.2019 Lugera & Maklér spol. s r.o. Agentúra je členom Asociácie personálnych agentúr Slovenska  
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: okres Žilina
Typ pracovnej ponuky: Administratíva, Reality a stavebníctvo, Vrcholový manažment; Office manažér, Správca budov
Ponúkaný plat (základná mzda): 1500
Termín nástupu do práce: dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

- Aktívna účasť na dosahovaní stanovených cieľov obchodného centra
- Spolupodieľanie sa na návrhu a príprave plánov a rozpočtov na nadchádzajúci kalendárny rok
- ·Aktívne rokovanie zmluvných podmienok s nájomcami a inými obchodnými partnermi
- Podpora prípravy zmluvnej dokumentácie (zmluvy/dodatky/výpovede atď.)
- Udržiavanie dobrých vzťahov s nájomcami a inými obchodnými partnermi OC
- Komunikácia so zákazníkmi obchodného centra – vybavovanie sťažností a podnetov
- Správa pohľadávok nájomcov a iných obchodných partnerov
- Administrácia bankových záruk a poistiek nájomcov
- Podpora reportingu pre HQ (mesačný management report, report dlžníkov a iné)
- Administrácia krátkodobých nájmov (na báze objednávky/zmluvy)

Iné výhody:

- Stabilná medzinárodná spoločnosť
- Príjemné moderné pracovné prostredie

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
Jazykové znalosti: Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Vhodné pre absolventov: Áno

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft Word

Všeobecne požadované znalosti:

- Vysokoškolské vzdelanie
- Všeobecný rozhľad (ekonomika, právo, marketing)
- Prax na obdodnej pozícií min. 2 roky
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni minimálne B2
- Znalosť MS Office - Word a Excel
- Dobré organizačné a komunikčné schopnosti