Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:od 14.10.2019
Informácie o pracovnom mieste
Zabezpečenie chodu pobočky spoločnosti. Poskytovanie odborných asistenčných služieb pre riaditeľa a finančných sprostredkovateľov pobočky. Komunikácia s centrálou spoločnosti a finančnými partnermi. Riešenie objednávok a poštovej agendy pobočky. Administratívna a vyhodnocovacia činnosť. Celkový rozsah 100 až 120 hodin /mesačne.
Benefity a ďalšie výhody:
Možnosť flexibilnej pracovnej doby. Odborný a kariérny rast zabezpečený firemným vzdelávaním. Kolektív rastovo orientovaných úspešných ľudí.
Informácie pre uchádzača:
Preferujeme rastovo orientovaných a pozitívnych ľudí s chuťou učiť sa a pracovať na vlastnom osobnom rozvoji. Proaktivita a zodpovednosť samozrejmosťou. Komunikačné schopnosti výhodou.
Všeobecne požadované znalosti:
Biznis vystupovanie a slušná a ústretová komunikácia.
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Vhodné pre absolventov:Áno
Iné znalosti:
Internet (e-mail, www), Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word, Používateľ MS Windows