Odborná asistentka/asistent

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Zabezpečenie chodu pobočky spoločnosti. Poskytovanie odborných asistenčných služieb pre riaditeľa a finančných sprostredkovateľov pobočky. Komunikácia s centrálou spoločnosti a finančnými partnermi. Riešenie objednávok a poštovej agendy pobočky. Administratívna a vyhodnocovacia činnosť. Celkový rozsah 100 až 120 hodin /mesačne.

Benefity a ďalšie výhody:

Možnosť flexibilnej pracovnej doby. Odborný a kariérny rast zabezpečený firemným vzdelávaním. Kolektív rastovo orientovaných úspešných ľudí.

Informácie pre uchádzača:

Preferujeme rastovo orientovaných a pozitívnych ľudí s chuťou učiť sa a pracovať na vlastnom osobnom rozvoji. Proaktivita a zodpovednosť samozrejmosťou. Komunikačné schopnosti výhodou.

Všeobecne požadované znalosti:

Biznis vystupovanie a slušná a ústretová komunikácia.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno

Iné znalosti:

Internet (e-mail, www), Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word, Používateľ MS Windows