Špecialista/-ka v oblasti analýzy dát

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Karadžičova 10, Bratislava
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1700 EUR
    od 1700 € brutto / mesiac + odmeny, závisí však od doterajších skúseností
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Našou ambíciou je byť moderným a zaujímavým zamestnávateľom. Budujeme atmosféru, kde zamestnanci môžu rásť, inovovať postupy a hovoriť otvorene svoje názory.


Hľadáme kolegu / kolegyňu, ktorý/-á preberie zodpovednosť za celkovú stratégiu v oblasti analytiky a analýzy dát v spoločnosti. K Tvojim úlohám na pozícii Špecialsta/-ka v oblasti analýzy dát bude patriť:

  • vypracovať celkovú stratégiu v oblasti analytiky a analýzy dát v spoločnosti s cieľom transformovať analytiku z popisnej na prediktívnu
  • prepájať obchodné požiadavky s analytickými kapacitami s cieľom zabezpečiť, že analytické úlohy poskytujú maximálnu hodnotu pre organizáciu
  • zavádzanie analytických nástrojov a zvyšovanie efektívnosti zverených procesov v spoločnosti
  • zodpovednosť za prepojenie analytiky s potrebami a požiadavkami vedenia spoločnosti


Ak od svojho zamestnávateľa očakávaš férový prístup, voľnosť v práci a samozrejme aj príležitosť ďalej sa rozvíjať, neváhaj a pošli nám svoj životopis. V Unione vidíme svojich ľudí na prvom mieste.


Benefity a ďalšie výhody:

  • S nami získate stabilného partnera a zamestnávateľa so silným medzinárodným zázemím. Našou materskou spoločnosťou je silná skupina Achmea v Holandsku.
  • Zároveň ako lokálna značka máme mnoho príležitostí tvarovať náš biznis a byť lídrom v oblasti inovácií. Sami si tvoríme stratégiu a robíme to, v čom sme dobrí.
  • Ponúkame vám niekoľko rozvojových príležitostí v našom prepracovanom vzdelávacom systéme: interné tréningy, workshopy, externé školenia, jazykové vzdelávanie.
  • Rešpektujeme rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom. Máme flexibilnú pracovnú dobu, skrátený pracovný čas každý deň o 15 minút. Umožňujeme pracovať z domu, tzv. home office. Poskytujeme dovolenku na viac pre lojálnych zamestnancov. Myslíme tiež aj na osamelých rodičov, tehotné kolegyne, ale i na rodičov prváčikov, ktorým poskytujeme pracovné voľno.
  • Záleží nám na tom, aby sme mali dostatok energie v práci aj po nej. Podporujeme zdravie zamestnancov špeciálnymi zdravotnými benefitmi, podporujeme spoločné aj individuálne športové aktivity (napríklad hradíme účastnícky poplatok na niektorých podujatiach).
  • a v neposlednom rade je tu možnosť využiť zľavy na produkty Union poisťovne.

Informácie pre uchádzača:

V prípade, že vás naša ponuka zaujala a spĺňate naše požiadavky ako prax na danej pozícii a skúsenosti s danou prácou, pošlite nám prosím svoje CV. Výberový proces začne telefonickým pre-screenom, vybraní kandidáti sa stretnú s HR a následne na osobnom pohovore so svojim budúcim nadriadeným.

Všeobecne požadované znalosti:

  • skúsenosť s nástrojom SAS - podmienkou
  • manažérske zručnosti a/alebo skúsenosti z oblasti projektového manažmentu
  • schopnosť samostatne a proaktívne analyzovať a riešiť úlohy a vylepšovať pracovné postupy
  • veľmi dobré logické a analytické myslenie
  • veľmi dobré komunikačné zručnosti
  • zodpovednosť, cieľavedomosť, spoľahlivosť
  • skúsenosti z poistného trhu - výhodou

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské II. stupňa
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (pokročilý - C1)

Iné znalosti:

Microsoft Access, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word, Python, SQL, Visual Basic