Rád by si sa uplatnil v medzinárodne úspešnej spoločnosti a svet obchodu je pre teba to pravé? Nevieš kde alebo ako začať? Využi príležitosť, ktorú Ti

12.10.2019 AuJob s.r.o. - Personálny servis
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: okres Bratislava
Typ pracovnej ponuky: Administratíva, Obchod; Administratívny pracovník, Obchodný referent, Obchodný zástupca, Telefonický operátor
Ponúkaný plat (základná mzda): 900 € btt + variabilná zložka mzdy
Termín nástupu do práce: dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Tvoje skúsenosti sú pre nás osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient, rovnako ako aj my, ku každému kandidátovi individuálne.

Prečo je pre Teba táto pozícia vhodná?
• otvoríš si dvere priamo do sveta obchodu/predaja
• pôsobením v medzinárodnom prostredí si zabezpečíš skvelý štart vo svojej kariére
• kariérny posun v spoločnosti je zaručený
• zistíš, aké výhody a benefity ponúka medzinárodná spoločnosť

Čo ťa teda na pozícii čaká?
• v prvom rade je to komunikácia s klientom - práve ty budeš ten, ktorý ho osloví a zaujme
• zistíš, čo človek na druhej chce a potrebuje, následne sa zameriaš sa na predaj produktu, či služieb
• práca s internou databázou, ktorú využiješ ako zdroj potenciálnych klientov
• budeš dohliadať na prípravu cenovej kalkulácie (práve k tomu využiješ získané informácie od zákazníkov)
• budeš pravou rukou pre Business Managera, pre ktorého zabezpečíš podklady pre uzatváranie zmlúv

Táto pozícia je vhodná pre otvoreného, dynamického a hlavne odhodlaného človeka. Si ním práve ty? Rady sa o tom presvedčíme aj osobne a už teraz sa tešíme na tvoju reakciu!

Iné výhody:

Znalosti:
• prax v oblasti administratívy - výhoda
• skúsenosť z call centra/ zákazníckej linky/ infolinky - veľmi veľká výhoda

Požadované vzdelanie:
• stredoškolské s maturitou
• vyššie odborné vzdelanie

Cudzie jazyky:
• AJ - B1

Požadované znalosti:
• MS Excel - pokročilý
• MS Word - pokročilý
• MS Outlook - pokročilý

Osobnostné predpoklady:
• chuť napredovať a posúvať sa neustále ďalej
• odhodlanie, otvorenosť a v neposlednom rade toľko opakovaná komunikatívnosť
• improvizovať a riešiť úlohy samostatne
• schopnosť odhadnúť človeka a jeho potreby

Informácie pre uchádzača:

Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.

Spoločnosť svojim zamestnancom ponúka:
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• čas pre seba vo forme sick days a dovolenky navyše

Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti: Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Vhodné pre absolventov: Áno

Všeobecne požadované znalosti:

Táto pozícia ti otvorí dvere do sveta obchodu, je však potrebné, aby si k tomu prispel aj ty! Preto je potrebné, aby si na tejto pozícii mal:
• ideálne prax z call centra/ zákazníckej linky/ infolinky - nie je to však podmienkou, ak sa nebojíš komunikovať do všetkého sa zaučíš
• výborné komunikačné zručnosti, aby si sa vedel vynájsť v každej situácii
• skúsenosť s prácou PC či MS office - budeš pracovať s databázou, stretneš sa s reportom či štatistikou
• chuť a odhodlanie, ktoré ťa budú posúvať vpred a zároveň ti pomôžu pri dosahovaní najlepších výsledkov