Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Špecialista Customer Insight a marketingových prieskumov
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
- E2E príprava a realizácia marketingových prieskumov na základe potrieb interných klientov interne a aj v spolupráci s prieskumnými agentúrami- Komunikácia s prieskumnými agentúrami: nastavenie prieskumov, dohliadanie na realizáciu prieskumov, interpretácia
- Príprava dodatočných reportov a analýz a ich následná prezentácia a argumentácia v rámci interných stretnutí
- Nastavovanie aktivít smerujúcich k zlepšovaniu zákazníckej skúsenosti vyplývajúcich z poznania potrieb zákazníka.
- Aplikovať výsledky prieskumov a interných dát do aktivít spoločnosti s cieľom zlepšovať zákaznícku skúsenosť
- Nastavovať a dozerať na plnenie kľúčových KPIs
- Sledovanie a implementácia trendov v oblasti marketingového prieskumu a zákazníckej skúsenosti
Ponúkaný plat
1150 EURUpresnenie platových podmienok
min. 1150,-€Termín nástupu do práce
- dohodouDruh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňaJazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Všeobecne požadované znalosti
- kreatívne myslenie a otvorenosť pre inovácie, schopnosť vyhľadávať a prinášať nové trendy v oblasti customer experience- analytické myslenie a rozmýšľanie v súvislostiach
- orientácia na zákazníka (interného a externého)
- strategické a koncepčné myslenie
- zodpovednosť, samostatnosť, proaktivita
- asertivita a kritické myslenie
- výborné komunikačné, prezentačné a argumentačné zručnosti
- min. dvojročná prax v oblasti marketingového prieskumu alebo sledovania spotrebiteľského správania či na strane prieskumnej agentúry alebo klienta
- skúsenosti v oblasti customer experience, alebo monitoringu zákazníckej skúsenosti
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom