Špecialista Customer Insight a marketingových prieskumov

21.11.2019 Slovak Telekom
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
- E2E príprava a realizácia marketingových prieskumov na základe potrieb interných klientov interne a aj v spolupráci s prieskumnými agentúrami
- Komunikácia s prieskumnými agentúrami: nastavenie prieskumov, dohliadanie na realizáciu prieskumov, interpretácia
- Príprava dodatočných reportov a analýz a ich následná prezentácia a argumentácia v rámci interných stretnutí
- Nastavovanie aktivít smerujúcich k zlepšovaniu zákazníckej skúsenosti vyplývajúcich z poznania potrieb zákazníka.
- Aplikovať výsledky prieskumov a interných dát do aktivít spoločnosti s cieľom zlepšovať zákaznícku skúsenosť
- Nastavovať a dozerať na plnenie kľúčových KPIs
- Sledovanie a implementácia trendov v oblasti marketingového prieskumu a zákazníckej skúsenosti
Ponúkaný plat (základná mzda):
1150 EUR
Upresnenie platových podmienok:
min. 1150,-€
Termín nástupu do práce:
- dohodou
Druh pracovného pomeru:
hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Všeobecne požadované znalosti:
- kreatívne myslenie a otvorenosť pre inovácie, schopnosť vyhľadávať a prinášať nové trendy v oblasti customer experience
- analytické myslenie a rozmýšľanie v súvislostiach
- orientácia na zákazníka (interného a externého)
- strategické a koncepčné myslenie
- zodpovednosť, samostatnosť, proaktivita
- asertivita a kritické myslenie
- výborné komunikačné, prezentačné a argumentačné zručnosti
- min. dvojročná prax v oblasti marketingového prieskumu alebo sledovania spotrebiteľského správania či na strane prieskumnej agentúry alebo klienta
- skúsenosti v oblasti customer experience, alebo monitoringu zákazníckej skúsenosti