Zákaznícka podpora s poľským a maďarským/ francúzskym/ nemeckým jazykom (Ref. č.: 1-26-33421/PF)

17.11.2019 Grafton Slovakia s.r.o. Agentúra je členom Asociácie personálnych agentúr Slovenska  
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Bratislava
Bratislava
Typ pracovnej ponuky: Administratíva, Zákaznícka podpora
Ponúkaný plat (základná mzda): 1000 EUR
1000 - 1400 EUR
Termín nástupu do práce: dohodou
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Hľadáme proklientsky orientovaných a dynamických kandidátov, ktorí by podporovali poľský a nemecký alebo maďarský alebo francúzsky trh (podľa znalosti druhého cudzieho jazyka) a ktorých napĺňa komunikácia so zákazníkmi.

Na tejto pozícii by Vašou náplňou práce bolo:

- priama telefonická aj emailová komunikácia so zákazníkom- pomoc ohľadne požiadaviek, ktoré môžu mať
- komunikácia s dodávateľom ohľadne objedávok- aktuálny stav, prípadne meškanie alebo zmena

Pozícia je vhodá aj pre ľudí so zdravotným postihnutím (ZŤP), ktorí môžu vykonávať prácu na plný úväzok.

Iné výhody:

Spoločnosť ponúka viacero finančných aj nefinančných benefitov ako napríklad extra dni dovolenky, flexibilný pracovný čas, príspevok na jazykové kurzy, príspevok na dôchodok, zľavy na produkty a servisy spoločnosti a mnoho iného.

Informácie pre uchádzača:

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti: Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Poľský jazyk (pokročilý - C1)
Vhodné pre absolventov: Áno

Všeobecne požadované znalosti:

Požiadavky na vhodného kandidáta:
- Znalosť poľského a nemeckého alebo maďarského alebo francúzskeho jazyka na úrovni minimálne C1, prípadne na úrovni materinského jazyka
- Znalosť anglického jazyka na úrovni B1- schopnosť komunikovať a porozumieť hovorenému slovu aj textu
- Predošlá skúsenosť z oblasti zákazníckej podpory je výhodou, ale nie podmienkou