Office manager - Asistentka riaditeľa spoločnosti

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Naším klientom je spoločnosť, ktorá patrí globálne k najvýznamnejším výrobcom automatizovaných výrobných technológií. Jej moderné technológie našli uplatnenie aj v mnohých výrobných spoločnostiach automobilového a elektrotechncikého priemyslu na Slovensku a v ostatných krajinách Európy. S cieľom posilniť aktivity a služby klientom (servis) v regióne strednej Európy zakladá náš klient novú servisnú organizáciu na Slovensku - so sídlom v Senci.
S cieľom posilniť zahraničný tím manažérov už v prvom štádiu pôsobenia na trhu hľadáme pre nášho klienta nového spolupracovníka na pozíciu:
Office manažér / asistent(ka) riaditeľa spoločnosti
(Senec)
Pracovná náplň:
Ako office manažér / asistent riaditeľa spoločnosti budete zodpovedať za adminsitratívno-organizačné záležitosti spojené s chom spoločnosti. Budete úzko spolupracovať s riaditeľom spoločnosti (expat), Vašou úlohou bude komunikácie s externým prostredím - klientami na Slovensku a v celej Európe, materskou spoločnosťou, úradmi štátnej správy, externými dodávteľmi služieb (účtovníctvo, právnické služby, logistické služby,...). Budete zodpovedať za bezproblémový chod slovenskej kancelárie spoločnosti.

Benefity a ďalšie výhody:

Práca v renomovanej spoločnosti
Široké spektrum profesijných aktivít
Priama podpora zahraničného manažéra, komunikácia s materskou spoločnosťou mimo Európy)
Zodpovedajúce ohodnotenie a benefity

Informácie pre uchádzača:

Prosíme Vás, aby ste sa o pozíciu uchádzali zaslaním Vašich podkladov (CV v anglickom jazyku, motivačný list s indikáciou možného termínu nástupu a očakávaného príjmu) e-mailom na adresu "email". Uveďte pritom prosím aj značku pozície "OM1".

Všeobecne požadované znalosti:

Očakávame že o túto pozíciu sa budú uchádzať kandidáti s ukončneným vzdelaním ekonomického smeru a niekoľkoročnou praxou v oblasti riadenia kancelárie menšej medzinárodnej firmy. Nevyhnutnou znalosťou je znalosť anglického jazyka, dobrý prehľad o ekonomike spoločnosti (príprava podkladov pre účtovníctvo, fakturácie, ...) a schopnosť pracovať ekektívne s výpočtovou technikou.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vodičský preukaz:
    B