Office manager - Asistentka riaditeľa spoločnosti

15.09.2019 ISG, spol. s r.o.
Miesto práce: Senec
Bratislavský kraj; okres Senec; Senec
Typ pracovnej ponuky: Asistent, Office manažér
Ponúkaný plat (základná mzda): 1600 - 2000 EUR
Termín nástupu do práce: dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru: hlavný
Termín ukončenia výberového konania: 30.9.2019
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Naším klientom je spoločnosť, ktorá patrí globálne k najvýznamnejším výrobcom automatizovaných výrobných technológií. Jej moderné technológie našli uplatnenie aj v mnohých výrobných spoločnostiach automobilového a elektrotechncikého priemyslu na Slovensku a v ostatných krajinách Európy. S cieľom posilniť aktivity a služby klientom (servis) v regióne strednej Európy zakladá náš klient novú servisnú organizáciu na Slovensku - so sídlom v Senci.
S cieľom posilniť zahraničný tím manažérov už v prvom štádiu pôsobenia na trhu hľadáme pre nášho klienta nového spolupracovníka na pozíciu:
Office manažér / asistent(ka) riaditeľa spoločnosti
(Senec)
Pracovná náplň:
Ako office manažér / asistent riaditeľa spoločnosti budete zodpovedať za adminsitratívno-organizačné záležitosti spojené s chom spoločnosti. Budete úzko spolupracovať s riaditeľom spoločnosti (expat), Vašou úlohou bude komunikácie s externým prostredím - klientami na Slovensku a v celej Európe, materskou spoločnosťou, úradmi štátnej správy, externými dodávteľmi služieb (účtovníctvo, právnické služby, logistické služby,...). Budete zodpovedať za bezproblémový chod slovenskej kancelárie spoločnosti.

Iné výhody:

Práca v renomovanej spoločnosti
Široké spektrum profesijných aktivít
Priama podpora zahraničného manažéra, komunikácia s materskou spoločnosťou mimo Európy)
Zodpovedajúce ohodnotenie a benefity

Informácie pre uchádzača:

Prosíme Vás, aby ste sa o pozíciu uchádzali zaslaním Vašich podkladov (CV v anglickom jazyku, motivačný list s indikáciou možného termínu nástupu a očakávaného príjmu) e-mailom na adresu "email". Uveďte pritom prosím aj značku pozície "OM1".

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti: Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Vhodné pre absolventov: Nie
Vodičský preukaz: B

Všeobecne požadované znalosti:

Očakávame že o túto pozíciu sa budú uchádzať kandidáti s ukončneným vzdelaním ekonomického smeru a niekoľkoročnou praxou v oblasti riadenia kancelárie menšej medzinárodnej firmy. Nevyhnutnou znalosťou je znalosť anglického jazyka, dobrý prehľad o ekonomike spoločnosti (príprava podkladov pre účtovníctvo, fakturácie, ...) a schopnosť pracovať ekektívne s výpočtovou technikou.

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti:

ISG spol. s r.o. je medzinárodná personálno-poradenská spoločnosť, ktorá od roku 1991 poskytuje svoje služby aj na Slovensku.
ISG spol. s r.o. sa zaoberá poradenstvom pri vyhľadávaní a výbere uchádzačov na riadiace pozície a pozície špecialistov vo všetkých oblastiach hospodárstva, ako aj realizáciou manažérskych a personálnych auditov a hodnotiacich a rozvojových centier.

Oblasť pôsobenia:

Činnosti agentúr sprostredkujúcich zamestnania

Adresa:

ISG, spol. s r.o.
Štefánikova 19
Bratislava
Slovenská republika

Kontaktné údaje:

Pliešovský
Štefánikova 19, Bratislava, 811 05, Slovenská republika
Tel: 02 5249 9175