Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
- zodpovednosť za príjem, spracovanie a odosielanie všetkých objednávok
- administrácia obchodných ponúk / faktúr a inej dokumentácie podľa potreby
- účasť na týždennom stretnutí OMS
- spracovávanie objednávok a pravidelná komunikácia so zákazníkmi
- manažment objednávok (ceny, preprava, náklady, doklad o doručení)
- identifikácia nezrovnalostí medzi predpokladanými objednávkami, zásobami a skutočnými
objednávkami
- určovanie dostupnosti zásob a alokácie zásob
- vyjednávanie poplatkov za nesúlad
- vytváranie a zasielanie správ interným a externým zákazníkom o objednávkach
Benefity a ďalšie výhody:
- práca v medzinárodnej spoločnosti
- dynamické pracovné prostredie
Všeobecne požadované znalosti:
- pokročilá úroveň počítačových zručností ako sú Microsoft Word, Microsoft Excel, E-mail,
SAP
- plynulá znalosť anglického a nemeckého jazyka alebo kombinácia anglického a talianského jazyka
- dôraz na detail a proklientský prístup
- pozitívny prístup k zákazníkom a kolegom
- vyžadujú sa 2-ročné skúsenosti na obdobnej pozícii
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (pokročilý - C1)
Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)
Taliansky jazyk (stredne pokročilý - B2)
-
Vhodné pre absolventov:Áno
Iné znalosti:
Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word