Špecialista riadenia objednávok (Ref. č.: PR/021799)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

- zodpovednosť za príjem, spracovanie a odosielanie všetkých objednávok
- administrácia obchodných ponúk / faktúr a inej dokumentácie podľa potreby
- účasť na týždennom stretnutí OMS
- spracovávanie objednávok a pravidelná komunikácia so zákazníkmi
- manažment objednávok (ceny, preprava, náklady, doklad o doručení)
- identifikácia nezrovnalostí medzi predpokladanými objednávkami, zásobami a skutočnými objednávkami
- určovanie dostupnosti zásob a alokácie zásob
- vyjednávanie poplatkov za nesúlad
- vytváranie a zasielanie správ interným a externým zákazníkom o objednávkach

Benefity a ďalšie výhody:

- práca v medzinárodnej spoločnosti
- dynamické pracovné prostredie

Všeobecne požadované znalosti:

- pokročilá úroveň počítačových zručností ako sú Microsoft Word, Microsoft Excel, E-mail, SAP
- plynulá znalosť anglického a nemeckého jazyka alebo kombinácia anglického a talianského jazyka
- dôraz na detail a proklientský prístup
- pozitívny prístup k zákazníkom a kolegom
- vyžadujú sa 2-ročné skúsenosti na obdobnej pozícii

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (pokročilý - C1)
    Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)
    Taliansky jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word