Špecialista riadenia objednávok (Ref. č.: PR/021799)

17.11.2019 Lugera & Maklér spol. s r.o. Agentúra je členom Asociácie personálnych agentúr Slovenska  
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Bratislava
Slovenská republika
Typ pracovnej ponuky: Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Marketing, reklama, PR; Administratívny pracovník, Marketingový pracovník
Ponúkaný plat (základná mzda): od 1300 (závisí od skúseností kandidáta)
Termín nástupu do práce: ASAP
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

- zodpovednosť za príjem, spracovanie a odosielanie všetkých objednávok
- administrácia obchodných ponúk / faktúr a inej dokumentácie podľa potreby
- účasť na týždennom stretnutí OMS
- spracovávanie objednávok a pravidelná komunikácia so zákazníkmi
- manažment objednávok (ceny, preprava, náklady, doklad o doručení)
- identifikácia nezrovnalostí medzi predpokladanými objednávkami, zásobami a skutočnými objednávkami
- určovanie dostupnosti zásob a alokácie zásob
- vyjednávanie poplatkov za nesúlad
- vytváranie a zasielanie správ interným a externým zákazníkom o objednávkach

Iné výhody:

- práca v medzinárodnej spoločnosti
- dynamické pracovné prostredie

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti: Anglický jazyk (pokročilý - C1)
Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)
Taliansky jazyk (stredne pokročilý - B2)
Vhodné pre absolventov: Áno

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word

Všeobecne požadované znalosti:

- pokročilá úroveň počítačových zručností ako sú Microsoft Word, Microsoft Excel, E-mail, SAP
- plynulá znalosť anglického a nemeckého jazyka alebo kombinácia anglického a talianského jazyka
- dôraz na detail a proklientský prístup
- pozitívny prístup k zákazníkom a kolegom
- vyžadujú sa 2-ročné skúsenosti na obdobnej pozícii