Interný auditor / auditorka

10.11.2019 Union zdravotná poisťovňa a.s.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Karadžičova 10
okres Bratislava
Typ pracovnej ponuky: Bankovníctvo, leasing a poisťovníctvo, Ekonomika, financie, účtovníctvo; Asistent auditora, Auditor
Ponúkaný plat (základná mzda): 2000
od 2000 € brutto
Termín nástupu do práce: dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Union tím:

Ako interný/-á audítor/-ka budete súčasťou tímu, ktorého cieľom je spokojnosť a ochrana zákazníka. Hodnotami nášho tímu sú empatia, inovatívnosť a zameranie na riešenie a výsledok. Neustále sa snažíme zlepšovať naše schopnosti a zdieľame naše skúsenosti.

Kľúčová rola:

Ako interný/-á audítor/-ka komunikujete a vystupujete vždy s taktom, profesionálne, diskrétne a v súlade s hodnotami spoločnosti. Vaše schopnosti vynikajú veľmi dobrými interpersonálnymi zručnosťami, profesionálnym úsudkom a rozhodovaním. V rámci vašej role budete v kontakte s útvarmi pre riadenie rizík, informačných technológií a s vedením spoločnosti. Vaše aktivity prispievajú k zlepšeniu procesov a kontrolného prostredia a sú v súlade s cieľmi Union. Prispievate k pozitívnemu a produktívnemu pracovnému prostrediu.

Hlavné zodpovednosti:

  • samostatná príprava auditov (podklady, odborná príprava, plánovanie),
  • realizácia auditov,
  • analýza a spracovanie auditných zistení,
  • vypracovanie auditných správ,
  • prezentácia záverov auditu zodpovednému manažmentu a predstavenstvu Union,
  • kontrola odstraňovania nedostatkov.

Iné výhody:

  • S nami získate stabilného partnera a zamestnávateľa so silným medzinárodným zázemím. Našou materskou spoločnosťou je silná skupina Achmea v Holandsku.
  • Zároveň ako lokálna značka máme mnoho príležitostí tvarovať náš biznis a byť lídrom v oblasti inovácií. Sami si tvoríme stratégiu a robíme to, v čom sme dobrí.
  • Ponúkame vám niekoľko rozvojových príležitostí v našom prepracovanom vzdelávacom systéme: interné tréningy, workshopy, externé školenia, jazykové vzdelávanie.
  • Rešpektujeme rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom. Máme flexibilnú pracovnú dobu, skrátený pracovný čas každý deň o 15 minút. Umožňujeme pracovať z domu, tzv. home office. Poskytujeme dovolenku na viac pre lojálnych zamestnancov. Myslíme tiež aj na osamelých rodičov, tehotné kolegyne, ale i na rodičov prváčikov, ktorým poskytujeme pracovné voľno.
  • Záleží nám na tom, aby sme mali dostatok energie v práci aj po nej. Podporujeme zdravie zamestnancov špeciálnymi zdravotnými benefitmi, podporujeme spoločné aj individuálne športové aktivity (napríklad hradíme účastnícky poplatok na niektorých podujatiach).
  • a v neposlednom rade je tu možnosť využiť zľavy na produkty Union poisťovne.

Informácie pre uchádzača:

V prípade, že vás naša ponuka zaujala a spĺňaš naše požiadavky ako prax na danej pozícii a skúsenosti s danou prácou, pošli nám prosím svoje CV. Výberový proces začne telefonickým pre-screenom, vybraní kandidáti sa stretnú s HR a následne na osobnom pohovore so svojim buducim nadriadeným.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: vysokoškolské II. stupňa
Vhodné pre absolventov: Nie

Všeobecne požadované znalosti:

  • Ukončená VŠ II. stupňa, zameranie audítorstvo, alebo informačné technológie
  • Minimálne 3 roky skúseností na pozícii interného alebo externého audítora
  • Big 4 skúsenosť vítaná
  • CIA, CISA alebo ACCA certifikát veľké plus
  • Plynulá znalosť anglického jazyka slovom i písmom – podmienkou
  • Vynikajúce analytické, komunikačné a argumentačné schopnosti
  • Profesionálny a štruktúrovaný písomný prejav
  • Orientácia na zákazníka
  • Schopnosť zachovať si odstup, nadhľad
  • Veľmi dobrá znalosť MS Office na úrovni pokročilý
  • zodpovednosť, systematickosť, analytické myslenie, dôslednosť, ochota ďalej na sebe pracovať