Business partner/-ka úseku distribučných sietí

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Bratislava
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1500 EUR
    od 1500€ brutto (plat závisí od skúseností kandidáta)
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Našou ambíciou je byť moderným a zaujímavým zamestnávateľom. Budujeme atmosféru, kde zamestnanci môžu rásť, inovovať postupy a hovoriť otvorene svoje názory.

Ak od svojho zamestnávateľa očakávate férový prístup a príležitosť ďalej sa rozvíjať, neváhajte a pošlite nám svoj životopis. Aktuálne hľadáme kolegu/kolegyňu na novovzniknutú pozíciu Business partner/-ka úseku distribučných sietí.

Vašou hlavnou náplňou práce bude:

- zabezpečovať tvorbu, realizáciu a spoluprácu pri vyhodnocovaní obchodných kampaní a súťaží pre distribučné siete

- spolupracovať pri tvorbe odmeňovania agentov úseku, pravidelná kontrola činnosti, aktivít a výsledkov obchodníkov vrátane ich analýzy

- zabezpečovať administratívne a organizačné činnosti súvisiace s podporou predaja v rámci úseku distribučných sietí

- v čase neprítomnosti nadriadeného zabezpečovať chod útvaru

- pripravovať materiály, správy a prezentácie o činnostiach a výsledkoch pre predstavenstvo a iné orgány spoločnosti podľa požiadaviek nadriadeného

- aktívna participácia na meetingoch/obchodných stretnutiach s riaditeľom úseku

- spolupracovať pri tvorbe cross-sellových a up-sellových kampaní v rámci úseku distribučných sietí

- zabezpečovať prípravu distribučných kanálov na kampane

- zabezpečovať monitoring a reporting aktivít a výsledkov v kampaniach distribučných sietí a na základe nich predkladať návrhy na zlepšenia

- koordinovať a organizovať porady,workshopy a konferencie úseku, pripravovať materiály z obsahovej stránky - zápisy, podklady na poradu a ostatné podklady podľa pokynov nadriadeného zamestnanca

- aktívne spolupracovať pri príprave a realizácii pilotných programov - zbierať údaje, pripravovať časový plán a kontrolovať jeho dodržiavanie

- spolupracovať pri tvorbe odmeňovania agentov úseku, pravidelná kontrola činnosti, aktivít a výsledkov obchodníkov vrátane ich analýzy

- zabezpečovať prípravu, tvorbu, rozdelenie obchodných plánov v rámci úseku a spolupracovať pri plánovacej činnosti aktivít úseku

- vypracovávať komplexnejšie usmernenia, pokyny a smernice a distribuovať operatívne informácie určené úseku

- spracovávať nepravidelný reporting podľa požiadaviek nadriadeného

https://lnkd.in/gG7KYHQ

Pozíciu obsadzujeme po dobu zástupu MD/RD

Benefity a ďalšie výhody:

  • S nami získate stabilného partnera a zamestnávateľa so silným medzinárodným zázemím. Našou materskou spoločnosťou je silná skupina Achmea v Holandsku.
  • Zároveň ako lokálna značka máme mnoho príležitostí tvarovať náš biznis a byť lídrom v oblasti inovácií. Sami si tvoríme stratégiu a robíme to, v čom sme dobrí.
  • Ponúkame vám niekoľko rozvojových príležitostí v našom prepracovanom vzdelávacom systéme: interné tréningy, workshopy, externé školenia, jazykové vzdelávanie.
  • Rešpektujeme rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom. Máme flexibilnú pracovnú dobu, skrátený pracovný čas každý deň o 15 minút.
  • Poskytujeme dovolenku na viac pre lojálnych zamestnancov. Myslíme tiež aj na osamelých rodičov, tehotné kolegynky, ale i na rodičov prváčikov, ktorým poskytujeme pracovné voľno.
  • Záleží nám na tom, aby sme mali dostatok energie v práci aj po nej. Podporujeme zdravie zamestnancov špeciálnymi zdravotnými benefitmi, podporujeme spoločné aj individuálne športové aktivity (napríklad hradíme účastnícky poplatok na niektorých podujatiach).
  • a v neposlendom rade je tu možnosť využiť zľavy na produkty Union poisťovene

Informácie pre uchádzača:

V prípade, že Vás naša ponuka zaujala a spĺňate naše požiadavky, pošlite nám prosím svoj životopis spolu s motivačným listom v slovenskom a anglickom jazyku. Výberový proces začne telefonickým pre-screenom, vybraní kandidáti sa stretnú s HR a následne na osobnom pohovore so svojim budúcim nadriadeným. Súčasťou výberového procesu bude aj praktická časť pozostávajúca z powerpointu a excelu.

Žiadosti, ktoré nebudú spĺňať vyššie uvedené náležitosti, nebudú zaradené do výberového konania. Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať tak budeme iba vybraných kandidátov.

Všeobecne požadované znalosti:

Hľadáme kandidáta/-tku, ktorý/á má skúsenosti s prípravou prezentácii aj v anglickom jazyku a rámcové znalosti o poisťovníctve a finančnom sektore

- komunikačné a organizačné schopnosti

- analytické myslenie

- myslenie v súvislostiach

- proaktivita, kreativita

- prezentačné zručnosti

- vodičský preukaz

- efektívna komunikácia

- prieklientska orientácia

- orientácia na riešenie a výsledok

- znalosť MS Office


Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint