Technický reprezentant služieb zákazníkom

05.12.2019 Slovak Telekom
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Typ pracovnej ponuky:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
-Chcete skĺbiť svoje odbornejšie znalosti z internetového a telco prostredia s dobrou komunikačnou zručnosťou? Tak ste na správnom mieste.
-Hlavným poslaním tohto pracovného miesta je servis a technická podpora pre našich zákazníkov, ktorí využívajú internet, digitálnu televíziu Magio a hlasové služby od Telekomu. Budete teda prijímať a riešiť ich technické požiadavky a podnety prostredníctvom telefónu alebo elektronickej pošty. Zákazníkom budete tiež radiť ako napríklad správne nastaviť koncové zariadenia.
-Na tomto pracovnom mieste je tiež dôležité identifikovať miesta vzniku poruchy alebo nefunkčnosti služby a následne spolupracovať na ich odstránení s ďalšími tímami.
-Výsledkom Vašej práce by mal byť zákazník spokojný s Vašou odbornou pomocou či vyriešením jeho problému.

Ponúkaný plat (základná mzda):
Zamestnávateľ neuviedol
Upresnenie platových podmienok:
700 € + 23% mesačný bonus
Termín nástupu do práce:
9.9.2019
Druh pracovného pomeru:
hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Všeobecne požadované znalosti:
-Viete čo je to router či maska siete? Rozoznáte bit od bajtu? Orientujete sa v SW, HW a v telekomunikačných službách? Ak máte zároveň dobré komunikačné zručnosti a záujem o prácu so zákazníkmi, táto pracovná ponuka čaká na vás.
-Očakávame od vás tiež orientáciu v prostredí Windows, najmä z pohľadu pripojenia na internet, prehľad a skúsenosti s internetovými prehliadačmi (IE, Mozilla, Chrome atď.). Skúsenosti s konfiguráciou koncových zariadení sú výhodou (modem, router).