CUSTOMER SUPPORT pre český a slovenský trh (Ref. č.: 1-26-33300/PF)

19.09.2019 Grafton Slovakia s.r.o. Agentúra je členom Asociácie personálnych agentúr Slovenska  
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Bratislava
okres Bratislava
Typ pracovnej ponuky: Administratíva, Zákaznícka podpora
Ponúkaný plat (základná mzda): 1100 EUR
1100 - 1400 EUR
Termín nástupu do práce: dohodou
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Hľadáme proklientsky orientovaných a dynamických kandidátov, ktorí by podporovali slovenský a český trh a ktorých napĺňa komunikácia so zákazníkmi.

Na tejto pozícii by Vašou náplňou práce bolo:

- priama telefonická aj emailová komunikácia so zákazníkom
- komunikácia s dodávateľom ohľadne objedávok- aktuálny stav, prípadne meškanie alebo zmena

Pozícia je vhodá aj pre ľudí so zdravotným postihnutím (ZŤP), ktorí môžu vykonávať prácu na plný úväzok.

Iné výhody:

Spoločnosť ponúka viacero finančných aj nefinančných benefitov ako napríklad extra dni dovolenky, flexibilný pracovný čas, príspevok na jazykové kurzy, príspevok na dôchodok, zľavy na produkty a servisy spoločnosti a mnoho iného.

Informácie pre uchádzača:

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti: Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Český jazyk (pokročilý - C1)
Vhodné pre absolventov: Áno

Všeobecne požadované znalosti:

Požiadavky na vhodného kandidáta:
- Znalosť slovenského a českého jazyka na úrovni minimálne C1, prípadne na úrovni materinského jazyka (znalosť češtiny aj po gramatickej stránke, plynulá komunikácia)
- Znalosť anglického jazyka na úrovni B1- schopnosť komunikovať a porozumieť hovorenému slovu aj textu
- Predošlá skúsenosť z oblasi zákazníckej podpory je výhodou, ale nie podmienkou