Fakturant/Nákupca

22.08.2019 exe, a.s.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Plynárenská 1
Bratislava
Typ pracovnej ponuky: Administratívny pracovník
Ponúkaný plat (základná mzda): 900 EUR
min. 900€ mesačne, v závislosti od praxe a skúsenosti + variabilná zložka mzdy,
Termín nástupu do práce: dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

• prijímanie a spracovanie objednávok z obchodného oddelenia a následný nákup u distribútorov,
• nákup licencií cez web portál partnerov a spracovanie cenových ponúk,
• spracovanie nákupných faktúr v systéme Helios Orange, evidencia skladových operácií, zodpovednosť za sklad,
• spracovanie mesačných paušálnych fakturácií zákazníkom,
• spracovanie vystavených faktúr pre zákazníkov,
• podpora obchodného oddelenia a spolupráca s ďalšími oddeleniami spoločnosti,
• komunikácia s dodávateľmi a zákazníkmi,
• zabezpečenie dopravy tovaru zákazníkom,
• riešenie zákazníckych reklamácii,
• príprava a spracovanie štatistických výkazov a prehľadov,
• vedenie podvojného účtovníctva,
• spracovanie vnútropodnikových smerníc,
• pravidelné vykazovanie finančných výsledkov za jednotlivé oddelenia,
• reportovanie finančných výsledkov vedeniu spoločnosti,
• spracovávanie ad hoc reportov a príprava finančných analýz,
• kontrola nákladov spoločnosti, príprava prognóz a analýz výdavkov,
• účasť na rôznych projektoch v oblasti financií a biznisu,

Iné výhody:

• keď sa pridáš k nám, ponúkame Ti prácu v priateľskej atmosfére pre lídra na trhu – napredujúcu a inovatívnu spoločnosť,
• možnosť zapojiť sa do rôznorodých projektov,
• priestor pre vzdelávanie a profesionálny rast, odborné školenia a semináre,
• príspevok na DDS vo výške 20€ mesačne,
• teambuildingové a športové podujatia,
• notebook a mobil aj na súkromné účely,
• mobilný paušál,
• home office, sick day,
• káva, čaj, ovocie..

Informácie pre uchádzača:

Veríme, že Ťa naša ponuka zaujala a vážime si Tvoj záujem o prácu v našej spoločnosti. Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Všetky osobné materiály budú starostlivo posúdené, kontaktovať však budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované podmienky.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti: Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Vhodné pre absolventov: Áno

Iné znalosti:

Fakturácia, Hospodárska korešpondencia, Jednoduché účtovníctvo, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Skladové hospodárstvo

Všeobecne požadované znalosti:

– samostatnosť,
– zmysel pre detail, precíznosť,
– spoľahlivosť, dôslednosť,
– analytické myslenie,
– zodpovedný prístup k práci, diskrétnosť,
– výborné komunikačné zručnosti,
– schopnosť zvládať stresové situácie, chuť učiť sa nové veci a hľadať riešenia,
– výhodou znalosť IT a informačného systému – Helios Orange,