Špecialista/-ka pre rozvoj distribučných sietí

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Bratislava
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1100 EUR
    od 1100€ brutto (finálna mzda závisí od skúseností kandidáta)
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Našou ambíciou je byť moderným a zaujímavým zamestnávateľom. Budujeme atmosféru, kde zamestnanci môžu rásť, inovovať postupy a hovoriť otvorene svoje názory.

Ak od svojho zamestnávateľa očakávate férový prístup a príležitosť ďalej sa rozvíjať, neváhajte a pošlite nám svoj životopis. Aktuálne hľadáme novú posilu na pozíciu Špecialista/-ka pre rozvoj distribučných sietí (zástup počas MD/RD)

  • zabezpečovať tvorbu, realizáciu a spoluprácu pri vyhodnocovaní obchodných kampaní a súťaží pre distribučné siete
  • monitorovať a spracovávať reporting výsledkov a obchodných aktivít distribučných sietí
  • zabezpečovať administratívne a organizačné činnosti súvisiace s podporou predaja v rámci úseku distribučných sietí
  • evidovať cross-sellové a up-sellové kampane v rámci úseku distribučných sietí
  • koordinovať a organizovať porady,workshopy a konferencie úseku, pripravovať materiály - pozvánky, prezenčné listiny, zápisy, podklady na poradu a ostatné podklady podľa pokynov nadriadeného zamestnanca a zamestnávateľa
  • spolupracovať s marketingovým oddelením pri realizovaní marketingových činností a akcií úseku
  • realizovať činnosti v rámci súťaží úseku distribučných sietí
  • zabezpečovať evidenciu a monitoring čerpania rozpočtov úseku distribčných sietí
  • vypracovávať usmernenia, pokyny a smernice a distribuovať operatívne informácie určené úseku
  • vypracovávať a zadávať požiadavky na zmenu prístupových práv užívateľov úseku v informačných systémoch na základe požiadavky nadriadeného
  • spolupracovať podľa pokynov nadriadeného zamestnanca na príprave, tvorbe, rozdelení obchodných plánov v rámci úseku
  • spracovávať reporting podľa požiadaviek nadriadeného

Benefity a ďalšie výhody:

  • S nami získate stabilného partnera a zamestnávateľa so silným medzinárodným zázemím. Našou materskou spoločnosťou je silná skupina Achmea v Holandsku.
  • Zároveň ako lokálna značka máme mnoho príležitostí tvarovať náš biznis a byť lídrom v oblasti inovácií. Sami si tvoríme stratégiu a robíme to, v čom sme dobrí.
  • Ponúkame vám niekoľko rozvojových príležitostí v našom prepracovanom vzdelávacom systéme: interné tréningy, workshopy, externé školenia, jazykové vzdelávanie.
  • Rešpektujeme rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom. Máme flexibilnú pracovnú dobu, skrátený pracovný čas každý deň o 15 minút.
  • Poskytujeme dovolenku na viac pre lojálnych zamestnancov. Myslíme tiež aj na osamelých rodičov, tehotné kolegynky, ale i na rodičov prváčikov, ktorým poskytujeme pracovné voľno.
  • Záleží nám na tom, aby sme mali dostatok energie v práci aj po nej. Podporujeme zdravie zamestnancov špeciálnymi zdravotnými benefitmi, podporujeme spoločné aj individuálne športové aktivity (napríklad hradíme účastnícky poplatok na niektorých podujatiach).
  • a v neposlendom rade je tu možnosť využiť zľavy na produkty Union poisťovne

Informácie pre uchádzača:

V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám svoje CV spolu s motivačným listom. Výberový proces začne telefonickým pre-screenom, vybraní kandidáti sa stretnú s HR a následne na osobnom pohovore so svojim buducim nadriadeným.

Všeobecne požadované znalosti:

  • efektívna komunikácia
  • proklientska orientácia
  • vedenie ľudí
  • orientácia na riešenie a výsledok
  • orientácia na podnikanie
  • komunikačné a organizačné schopnosti
  • analytické myslenie
  • kreativita

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft Word