Špecialista/-ka pre rozvoj distribučných sietí
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
-
Ponúkaný plat (základná mzda):
1100 EUR
od 1100€ brutto (finálna mzda závisí od skúseností kandidáta)
Zobraziť viac
-
-
Termín nástupu do práce:
dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
Našou ambíciou je byť moderným a zaujímavým zamestnávateľom. Budujeme atmosféru, kde zamestnanci môžu rásť, inovovať postupy a hovoriť otvorene svoje názory.
Ak od svojho zamestnávateľa očakávate férový prístup a príležitosť ďalej sa rozvíjať, neváhajte a pošlite nám svoj životopis. Aktuálne hľadáme novú posilu na pozíciu Špecialista/-ka pre rozvoj distribučných sietí (zástup počas MD/RD)
- zabezpečovať tvorbu, realizáciu a spoluprácu pri vyhodnocovaní obchodných kampaní a súťaží pre distribučné siete
- monitorovať a spracovávať reporting výsledkov a obchodných aktivít distribučných sietí
- zabezpečovať administratívne a organizačné činnosti súvisiace s podporou predaja v rámci úseku distribučných sietí
- evidovať cross-sellové a up-sellové kampane v rámci úseku distribučných sietí
- koordinovať a organizovať porady,workshopy a konferencie úseku, pripravovať materiály - pozvánky, prezenčné listiny, zápisy, podklady na poradu a ostatné podklady podľa pokynov nadriadeného zamestnanca a zamestnávateľa
- spolupracovať s marketingovým oddelením pri realizovaní marketingových činností a akcií úseku
- realizovať činnosti v rámci súťaží úseku distribučných sietí
- zabezpečovať evidenciu a monitoring čerpania rozpočtov úseku distribčných sietí
- vypracovávať usmernenia, pokyny a smernice a distribuovať operatívne informácie určené úseku
- vypracovávať a zadávať požiadavky na zmenu prístupových práv užívateľov úseku v informačných systémoch na základe požiadavky nadriadeného
- spolupracovať podľa pokynov nadriadeného zamestnanca na príprave, tvorbe, rozdelení obchodných plánov v rámci úseku
- spracovávať reporting podľa požiadaviek nadriadeného
Benefity a ďalšie výhody:
- S nami získate stabilného partnera a zamestnávateľa so silným medzinárodným zázemím. Našou materskou spoločnosťou je silná skupina Achmea v Holandsku.
- Zároveň ako lokálna značka máme mnoho príležitostí tvarovať náš biznis a byť lídrom v oblasti inovácií. Sami si tvoríme stratégiu a robíme to, v čom sme dobrí.
- Ponúkame vám niekoľko rozvojových príležitostí v našom prepracovanom vzdelávacom systéme: interné tréningy, workshopy, externé školenia, jazykové vzdelávanie.
- Rešpektujeme rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom. Máme flexibilnú pracovnú dobu, skrátený pracovný čas každý deň o 15 minút.
- Poskytujeme dovolenku na viac pre lojálnych zamestnancov. Myslíme tiež aj na osamelých rodičov, tehotné kolegynky, ale i na rodičov prváčikov, ktorým poskytujeme pracovné voľno.
- Záleží nám na tom, aby sme mali dostatok energie v práci aj po nej. Podporujeme zdravie zamestnancov špeciálnymi zdravotnými benefitmi, podporujeme spoločné aj individuálne športové aktivity (napríklad hradíme účastnícky poplatok na niektorých podujatiach).
- a v neposlendom rade je tu možnosť využiť zľavy na produkty Union poisťovne
Informácie pre uchádzača:
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám svoje CV spolu s motivačným listom. Výberový proces začne telefonickým pre-screenom, vybraní kandidáti sa stretnú s HR a následne na osobnom pohovore so svojim buducim nadriadeným.
Všeobecne požadované znalosti:
- efektívna komunikácia
- proklientska orientácia
- vedenie ľudí
- orientácia na riešenie a výsledok
- orientácia na podnikanie
- komunikačné a organizačné schopnosti
- analytické myslenie
- kreativita
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Iné znalosti:
Microsoft Excel, Microsoft Word