Accounts Receivable and Credit Accountant with English

21.09.2019 NTG Services, s. r. o.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Slovensko
okres Trenčín
Trenčín
Jilemnického 532
91101

okres Trenčín
Typ pracovnej ponuky: Ekonomika, financie, účtovníctvo; Účtovník
Ponúkaný plat (základná mzda): 750 EUR
Termín nástupu do práce: ihneď
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Informácie pre uchádzača:


Základná zložka mzdy (v hrubom):
750 € za mesiac

Dátum nástupu:
ihneď

Dátum pridania ponuky:
19. 8. 2019

Dátum poslednej aktualizácie:
23. 9. 2019

Pracovný a mimopracovný pomer:

pracovný pomer na neurčitý čas

Pracovná oblasť:

Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika

Náplň (druh) práce
Our company is providing account, finance and administration support to our mother companies in Scandinavia on the principle of quality and effectiveness improvement targeting service excellence.

For our new established branch in Trencin, Slovakia we are looking for right persons around which we will expand our activities as part of NTG Global A/S (part of NTG group).

Right person for this position has:

* Accounting experience in Accounts Receivable and credit management, preferably in forwarding company.
* Excellent knowledge of accounting, credit management & accounts receivable processes.
* Experienced user of Microsoft applications.
* Ability to work with strict and tight deadlines.
* Responsible and creative, action oriented, with attention to detail and accuracy.
* Very good customer service and communication skills, problem analysis and problem solving skills.
* Fluent in English both written and verbal.

Your key responsibilities will be:
* Preparing consolidated statements, conducting credit checks on all customers (our branches and external agents world-wide).
* Accurate and on time completing of customer accounts:
- Posting of incoming payments
- Posting of outgoing payments
- Reconciliation of bank accounts
- Posting of incoming invoices from vendors
- Controlling and settling of Global statements with foreign agents (advanced reconciliation of outstanding amounts both regarding debtors and creditors)

* Ensuring that all receipts from customers are applied on time and accurate manner to their accounts.
* Assessing the credit risk as per defined rules and manages a workflow for appropriate approvals.
* Monitoring and reporting on deviations from credit standards.
* Preparing bad debt reports to debt collect agents.

Pracovné podmienky
Pracovný čas:
od 8:00
do 16:30

Práca na zmeny:
jednozmenný pracovný režim

Zdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránky Úradov práce.

Požiadavky na zamestnanca

Vhodné pre absolventov: Nie

Všeobecne požadované znalosti:

Požadované vzdelanie

Úplné stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné všeobecné vzdelanie (gymnázium)
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa


Dĺžka praxe

aspoň 1 rok


Zručnosti, schopnosti
Všeobecné spôsobilosti:
  • kultivovaný písomný prejav
  • analyzovanie a riešenie problémov
  • tvorivosť (kreativita)
  • samostatnosť
  • finančná a ekonomická gramotnosť
  • osobnostný rozvoj
  • pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)

Cudzie jazyky:
  • anglický - vysoká: C1 a C2

Počítače:
  • Microsoft Word - vysoká
  • Microsoft Excel - vysoká
  • Open Office - vysoká

Osobnostné predpoklady
  • praktické myslenie
  • analytické myslenie
  • cieľavedomosť
  • iniciatívnosť
  • spoľahlivosť
  • komunikatívnosť
  • ochota pomáhať (zmysel pre spolupatričnosť)