Likvidátor poistných udalostí

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Bratislava
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1100 EUR
    1100€ brutto/mesiac (finálne mzda závisí od skúeností kandidáta)
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Hľadáme samostatného, zodpovedného kandidáta/-ku s výbornými komunikačnými zručnosťami a právnickým vzdelaním.

Náplňou práce bude najmä:

  • zabezpečovať registráciu a likvidáciu poistných udalostí v neživotnom poistení
  • registrovať a spracovávať pridelené škodové udalosti v informačnom systéme a viesť ich spisovú dokumentáciu v súlade s registratúrnym poriadkom spoločnosti
  • realizovať resp. zabezpečovať obhliadky poškodených a zničených vecí vrátane vyhotovenia príslušnej dokumentácie
  • komunikovať s klientmi, so zúčastnenými alebo prizvanými osobami, so štátnymi orgánmi a zmluvnými externými spolupracovníkmi s cieľom zabezpečiť všetky podklady potrebné ku komplexnému posúdeniu poistnej udalosti
  • posudzovať nároky klientov na náhradu škody v zmysle platných právnych predpisov a poistnej zmluvy a informovať klienta o výsledku
  • určovať výšku škodovej rezervy a výšku poistného plnenia v zmysle platných právnych predpisov, interných predpisov a poistnej zmluvy a zasielať poistné plnenie klientom
  • pripravovať podklady k regresným konaniam
  • vybavovať sťažnosti a odvolania od klientov
  • poskytovať odborné konzultácie klientom a iným útvarom spoločnosti v otázkach súvisiacich s likvidáciou poistných udalostí v danej triede poistenia
  • aktualizovať príslušné formuláre, tlačivá, interné predpisy a smernice


Benefity a ďalšie výhody:

  • S nami získate stabilného partnera a zamestnávateľa so silným medzinárodným zázemím. Našou materskou spoločnosťou je silná skupina Achmea v Holandsku.
  • Zároveň ako lokálna značka máme mnoho príležitostí tvarovať náš biznis a byť lídrom v oblasti inovácií. Sami si tvoríme stratégiu a robíme to, v čom sme dobrí.
  • Ponúkame vám niekoľko rozvojových príležitostí v našom prepracovanom vzdelávacom systéme: interné tréningy, workshopy, externé školenia, jazykové vzdelávanie.
  • Rešpektujeme rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom. Máme flexibilnú pracovnú dobu, skrátený pracovný čas každý deň o 15 minút. Umožňujeme pracovať z domu, tzv. home office. Poskytujeme dovolenku na viac pre lojálnych zamestnancov. Myslíme tiež aj na osamelých rodičov, tehotné kolegyne, ale i na rodičov prváčikov, ktorým poskytujeme pracovné voľno.
  • Záleží nám na tom, aby sme mali dostatok energie v práci aj po nej. Podporujeme zdravie zamestnancov špeciálnymi zdravotnými benefitmi, podporujeme spoločné aj individuálne športové aktivity (napríklad hradíme účastnícky poplatok na niektorých podujatiach).
  • a v neposlednom rade je tu možnosť využiť zľavy na produkty Union poisťovne.

Informácie pre uchádzača:

V prípade, že ťa naša ponuka zaujala, pošli nám svoje CV. Výberový proces začne telefonickým pre-screenom, vybraní kandidáti sa stretnú s HR a následne na osobnom pohovore so svojim buducim nadriadeným.

Všeobecne požadované znalosti:

  • efektívna komunikácia
  • proklientska orientácia
  • integrita
  • orientácia na riešenie a výsledok
  • úsudok
  • prax v zdravotníctve
  • prax v likvidácii PÚ je výhodou
  • MS Office na pokročilej úrovni
  • právnické vzdelanie je podmienkou!
  • anglický jazyk

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské II. stupňa

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft Word