Likvidátor poistných udalostí
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
-
Ponúkaný plat (základná mzda):
1100 EUR
1100€ brutto/mesiac (finálne mzda závisí od skúeností kandidáta)
Zobraziť viac
-
-
Termín nástupu do práce:
dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
Hľadáme samostatného, zodpovedného kandidáta/-ku s výbornými komunikačnými zručnosťami a právnickým vzdelaním.
Náplňou práce bude najmä:
- zabezpečovať registráciu a likvidáciu poistných udalostí v neživotnom poistení
- registrovať a spracovávať pridelené škodové udalosti v informačnom systéme a viesť ich spisovú dokumentáciu v súlade s registratúrnym poriadkom spoločnosti
- realizovať resp. zabezpečovať obhliadky poškodených a zničených vecí vrátane vyhotovenia príslušnej dokumentácie
- komunikovať s klientmi, so zúčastnenými alebo prizvanými osobami, so štátnymi orgánmi a zmluvnými externými spolupracovníkmi s cieľom zabezpečiť všetky podklady potrebné ku komplexnému posúdeniu poistnej udalosti
- posudzovať nároky klientov na náhradu škody v zmysle platných právnych predpisov a poistnej zmluvy a informovať klienta o výsledku
- určovať výšku škodovej rezervy a výšku poistného plnenia v zmysle platných právnych predpisov, interných predpisov a poistnej zmluvy a zasielať poistné plnenie klientom
- pripravovať podklady k regresným konaniam
- vybavovať sťažnosti a odvolania od klientov
- poskytovať odborné konzultácie klientom a iným útvarom spoločnosti v otázkach súvisiacich s likvidáciou poistných udalostí v danej triede poistenia
- aktualizovať príslušné formuláre, tlačivá, interné predpisy a smernice
Benefity a ďalšie výhody:
- S nami získate stabilného partnera a zamestnávateľa so silným medzinárodným zázemím. Našou materskou spoločnosťou je silná skupina Achmea v Holandsku.
- Zároveň ako lokálna značka máme mnoho príležitostí tvarovať náš biznis a byť lídrom v oblasti inovácií. Sami si tvoríme stratégiu a robíme to, v čom sme dobrí.
- Ponúkame vám niekoľko rozvojových príležitostí v našom prepracovanom vzdelávacom systéme: interné tréningy, workshopy, externé školenia, jazykové vzdelávanie.
- Rešpektujeme rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom. Máme flexibilnú pracovnú dobu, skrátený pracovný čas každý deň o 15 minút. Umožňujeme pracovať z domu, tzv. home office. Poskytujeme dovolenku na viac pre lojálnych zamestnancov. Myslíme tiež aj na osamelých rodičov, tehotné kolegyne, ale i na rodičov prváčikov, ktorým poskytujeme pracovné voľno.
- Záleží nám na tom, aby sme mali dostatok energie v práci aj po nej. Podporujeme zdravie zamestnancov špeciálnymi zdravotnými benefitmi, podporujeme spoločné aj individuálne športové aktivity (napríklad hradíme účastnícky poplatok na niektorých podujatiach).
- a v neposlednom rade je tu možnosť využiť zľavy na produkty Union poisťovne.
Informácie pre uchádzača:
V prípade, že ťa naša ponuka zaujala, pošli nám svoje CV. Výberový proces začne telefonickým pre-screenom, vybraní kandidáti sa stretnú s HR a následne na osobnom pohovore so svojim buducim nadriadeným.
Všeobecne požadované znalosti:
- efektívna komunikácia
- proklientska orientácia
- integrita
- orientácia na riešenie a výsledok
- úsudok
- prax v zdravotníctve
- prax v likvidácii PÚ je výhodou
- MS Office na pokročilej úrovni
- právnické vzdelanie je podmienkou!
- anglický jazyk
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:
vysokoškolské II. stupňa
Iné znalosti:
Microsoft Excel, Microsoft Word