Táto ponuka už nie je aktívna

ČSOB

Špecialista miezd a personalistiky pre ČSOB Bratislava

Československá obchodná banka, a.s.15.08.2019

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

okres Bratislava

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste


*Spracovávať kompletnú personálnu a mzdovú dokumentáciu v súlade s platnou legislatívou prideleného okruhu zamestnancov,
*Zabezpečovať vklad, aktualizáciu a kontrolu personálnych a mzdových údajov v príslušnom informačnom systéme, v osobných spisoch zamestnancov a vo vzťahu k sociálnej poisťovni, zdravotnej poisťovni a pod.,
*Vypracovávať doklady pre zamestnancov - napr. zápočet odpracovaných rokov, evidenčný list dôchodkového zabezpečenia, ročné zúčtovanie preddavkov na dani z príjmov a pod.,
*Udržiavať, aktualizovať a archivovať osobné spisy zamestnancov,
*Poskytovať konzultácie zamestnancom,
*Aktívne participovať na aktuálnych úlohách a projektoch.


Upresnenie platových podmienok

od 1 350 € brutto

Iné výhody


základná mesačná mzda sa pohybuje od 1 350 € brutto, finálna mzda je závislá od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta príležitosť pracovať v stabilnej finančnej nadnárodnej skupine
možnosť kariérneho rastu v rámci celej finančnej skupiny
5 dní voľna naviac po jednom roku zamestnania
zvýhodnenia na produktoch ČSOB FS
príspevok na DDS a životné poistenie #LI-MA


Druh pracovného pomeru

hlavný

Informácie pre uchádzača

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou

Všeobecne požadované znalosti


*Ukončené SŠ vzdelanie s maturitou,
*Prax v oblasti HR aspoň 3 roky,
*Skúsenosť s prácou v personálnom informačnom systéme,
*Znalosť všeobecne záväzných právnych predpisov upravujúcich pracovno-právnu oblasť a oblasť sociálneho a zdravotného zabezpečenia (odvody do sociálnej a zdravotnej poisťovne a pod.)
*Ovládanie aplikácií MS Office (Word a Excel na pokročilej úrovni),
*Precíznosť, spoľahlivosť, diskrétnosť,
*Schopnosť zvládať stres a nárazovú prácu.


Všeobecne požadované znalosti


*Ukončené SŠ vzdelanie s maturitou,
*Prax v oblasti HR aspoň 3 roky,
*Skúsenosť s prácou v personálnom informačnom systéme,
*Znalosť všeobecne záväzných právnych predpisov upravujúcich pracovno-právnu oblasť a oblasť sociálneho a zdravotného zabezpečenia (odvody do sociálnej a zdravotnej poisťovne a pod.)
*Ovládanie aplikácií MS Office (Word a Excel na pokročilej úrovni),
*Precíznosť, spoľahlivosť, diskrétnosť,
*Schopnosť zvládať stres a nárazovú prácu.