Špecialista/-ka elektronickej podpory predaja

19.11.2019 Union zdravotná poisťovňa a.s.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Karadžičova 10
Bratislava
Typ pracovnej ponuky: Ekonomika, financie, účtovníctvo, Obchod, Zákaznícka podpora; Finančný kontrolór, Špecialista reportingu
Ponúkaný plat (základná mzda): 1200
od 1200€ brutto + variabilna odmena
Termín nástupu do práce: dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Našou ambíciou je byť moderným a zaujímavým zamestnávateľom. Budujeme atmosféru, kde zamestnanci môžu rásť, inovovať postupy a hovoriť otvorene svoje názory.

Ak od svojho zamestnávateľa očakávaš férový prístup a príležitosť ďalej sa rozvíjať, neváhaj a pošli nám svoj životopis. Aktuálne hľadáme novú posilu na pozíciu Špecialista/-ka elektronickej podpory obchodu.

Tvojou hlavnou náplňou práce bude:

  • Administrácia, správa a distribúcia zmluvnej dokumentácie súvisiacej s nástupom, zmenou a ukončením zmluvných vzťahov
  • Administrácia predajného portálu
  • Zadávanie, autorizácia a aktualizácia údajov v interných systémoch a následná kontrola na register Národnej banky
  • Prebratie zodpovednosti za správu zmlúv o obchodnom zastúpení so sprostredkovateľmi poistenia
  • Vytvárať a analyzovať podklady na vyplatenie odmien za obchodnú činnosť pre všetky distribučné kanály spoločnosti
  • Spracovávanie transferov klientskych zmlúv,
  • Analyzovanie výsledkov za obchodnú činnosť a reporting


Ak od svojho zamestnávateľa očakávaš férový prístup, voľnosť v práci a samozrejme aj príležitosť ďalej sa rozvíjať, neváhaj a pošli nám svoj životopis.

https://www.proudly.sk/firmy/2085/union-poistovna-br-union-zdravotna-poistovna-bratislava?utm_source=company&utm_medium=suggestions&lang=sk

Pozícia sa obsadzuje na dobu určitú - zástup počas trvania MD/RD.

Iné výhody:

  • S nami získate stabilného partnera a zamestnávateľa so silným medzinárodným zázemím. Našou materskou spoločnosťou je silná skupina Achmea v Holandsku.
  • Zároveň ako lokálna značka máme mnoho príležitostí tvarovať náš biznis a byť lídrom v oblasti inovácií. Sami si tvoríme stratégiu a robíme to, v čom sme dobrí.
  • Ponúkame vám niekoľko rozvojových príležitostí v našom prepracovanom vzdelávacom systéme: interné tréningy, workshopy, externé školenia, jazykové vzdelávanie.
  • Rešpektujeme rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom. Máme flexibilnú pracovnú dobu, skrátený pracovný čas každý deň o 15 minút. Umožňujeme pracovať z domu, tzv. home office. Poskytujeme dovolenku naviac pre lojálnych zamestnancov. Myslíme tiež aj na osamelých rodičov, tehotné kolegyne, ale i na rodičov prváčikov, ktorým poskytujeme pracovné voľno.
  • Záleží nám na tom, aby sme mali dostatok energie v práci aj po nej. Podporujeme zdravie zamestnancov špeciálnymi zdravotnými benefitmi, podporujeme spoločné aj individuálne športové aktivity (napríklad hradíme účastnícky poplatok na niektorých podujatiach).
  • a v neposlednom rade je tu možnosť využiť zľavy na produkty Union poisťovne.

Informácie pre uchádzača:

V prípade, že vás naša ponuka zaujala a spĺňate naše požiadavky ako prax na danej pozícii a skúsenosti s danou prácou, pošlite nám prosím svoje CV. Výberový proces začne telefonickým pre-screenom, vybraní kandidáti sa stretnú s HR a následne na osobnom pohovore so svojim budúcim nadriadeným.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
Vhodné pre absolventov: Áno

Všeobecne požadované znalosti:

  • počet rokov praxe: min. 2 roky v oblasti finančného trhu
  • všeobecný prehľad v oblasti poisťovníctva / finančného trhu
  • orientácia na detail, proklientska orientácia, tímová práca
  • Anglický jazyk - výhodou
  • Microsoft Excel – pokročilý (kontingenčné tabuľky, funkcie napr.: if, vlookup)
  • Microsoft Word – pokročilý
  • HTML - výhodou
  • Qliksense - výhodou
  • SQL - výhodou