Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Karadžičova 10, Bratislava
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    750 EUR
    od 750 brutto / mesiac + bonusy (závisí však aj od doterajších skúseností kandidáta)
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Našou ambíciou je byť moderným a zaujímavým zamestnávateľom. V Union vidíme svojich ľudí na prvom mieste a budujeme atmosféru, kde zamestnanci môžu rásť, inovovať postupy a hovoriť otvorene svoje názory.

K Tvojim primárnym úlohám bude patriť:

  • Prijímanie, uvádzanie návštev/klientov a poskytovanie komplexných informácií
  • Poskytovanie administratívnej podpory v rámci odboru
  • Zabezpečenie poriadku v zasadacích miestnostiach a na recepcii
  • Vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie, prepájanie hostí
  • Preberanie a spracovanie došlej a odchádzajúcej pošty
  • Zabezpečenie administratívnych aktivít spojených s kanceláriou a chodom recepcie
  • Zodpovednosť za dodržiavanie interných nariadení
  • Poskytovanie podpory sekretariátu spoločnosti

Pre túto pozíciu je fixná pracovná doba: 8.00 – 16.00

Ak od svojho zamestnávateľa očakávaš férový prístup, voľnosť v práci a samozrejme aj príležitosť ďalej sa rozvíjať, neváhaj a pošli nám svoj životopis.

Ak chceš spoznať akí sme, klikni tu.

Benefity a ďalšie výhody:

  • práca v spoločnosti s otvorenou firemnou kultúrou a stabilným postavením na trhu
  • vysoký štandard systému vzdelávania
  • príspevok na regeneráciu
  • príspevok na dôchodok
  • špeciálne zdravotné benefity
  • zvýhodnené ceny viacerých poistných produktov Union poisťovne
  • dni voľna naviac (napr. pre tehotné zamestnankyne, osamelých rodičov, na preventívnu prehliadku, a ďalšie)
  • dovolenka naviac nad rámec zákonného nároku
  • Multisport karta
  • zľavy u tretích strán
  • zamestnanecké eventy

Informácie pre uchádzača:

V prípade, že vás naša ponuka zaujala a spĺňate naše požiadavky ako prax na danej pozícii a skúsenosti s danou prácou, pošlite nám prosím svoje CV. Výberový proces začne telefonickým pre-screenom, vybraní kandidáti sa stretnú s HR a následne na osobnom pohovore so svojim budúcim nadriadeným.

Všeobecne požadované znalosti:

  • Príjemné, profesionálne vystupovanie a pozitívny prístup
  • Aktívny a zodpovedný prístup
  • Efektívna komunikácia
  • Proklientská orientácia
  • Skúsenosti s prácou s klientmi, prípadne na obdobnej pozícii sú vítané

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word