Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne. Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná: • dostanete príležitosť komunikovať s rôznymi tretími stranami (klienti, poisťovne, lízingové spoločnosti a pod.) • vďaka rôznorodosti pracovnej náplne neupadnete do rutiny • zdokonalíte si svoje jazykové zručnosti pri komunikácii so zahraničím Vašou úlohou bude: • komunikovať s nemecky hovoriacimi klientmi • pripravovať a udržiavať potrebnú administratívu pre back office • aktívne riešiť vzniknuté požiadavky • spracovávať prichádzajúce reklamácie • pracovať v internom systéme
Benefity a ďalšie výhody:
Znalosti:
• ekonomický background
• MS Office - mierne pokročilý
• Microsoft Outlook - základy
Požadované vzdelanie:
Stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Zameranie štúdia:
ekonomické, technické
Cudzie jazyky:
nemecký jazyk - C1
Prax:
min. 2-3 roky
Osobnostné predpoklady:
spoľahlivosť, zodpovednosť, lojalita, svedomitosť, diplomatickosť, dôveryhodnosť
Všeobecne požadované znalosti:
• aktívna znalosť nemeckého jazyka • komunikatívnosť • koordinačné zručnosti • analytické a myslenie • samostatnosť pri riešení problémov • schopnosť rýchlo sa učiť
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Nemecký jazyk (expert - C2)