Klientsky/-a poradca/-kyňa - Dubnica nad Váhom, Považská Bystrica

18.11.2019 Union zdravotná poisťovňa a.s.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: 2 dni Dubnica nad Váhom, tri dni Považská Bystrica
Slovenská republika; Trenčiansky kraj; Považská Bystrica; Dubnica nad Váhom
Typ pracovnej ponuky: Administratíva, Bankovníctvo, leasing a poisťovníctvo; Asistent
Ponúkaný plat (základná mzda): 1
od 640 Eur brutto plus variabilná odmena, závisí však od vašich skúseností ( priemerná výška variabilnej zložky je 250 euro)
Termín nástupu do práce: dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Máte záujem o administratívnu prácu? Máte záujem sa vzdelávať v oblasti zdravotného poistenia? Radi pomáhate ľuďom vybavovať? Hľadáte perspektívne dlhodobé zamestnanie?


Ak áno, máme pre vás prácu!

Naša spoločnosť hľadá do svojho tímu klientskeho/-ku poradcu/-kyňu. V práci nebudete sám/sama. Pracujete v malom kolektíve. Zaškolíme vás a budete mať podporu od skúsených kolegov/-kýň. K dispozícii je vám supervízorka, ktorá ochotne poradí a tréneri, ktorí prakticky naučia.

Po zaučení cca 1 mesiac budete schopný/á:

  • poskytovať profesionálny klientsky servis v oblasti zdravotného poistenia a komerčných produktov a služieb
  • prijímať prihlášky na verejné zdravotné poistenie
  • preberať, kontrolovať a spracovávať doklady prevzaté od poistencov, platiteľov poistného, poskytovateľov zdravotnej starostlivosti a klientov spoločnosti
  • vystavovať a vydávať preukazy poistencov a potvrdenia pre platiteľov
  • vykonávať hotovostné a bezhotovostné platobné operácie
  • prijímať podnety, reklamácie a sťažnosti a posúvať ich na spracovanie kompetentným útvarom spoločnosti

Iné výhody:

S nami získate stabilného partnera a zamestnávateľa so silným medzinárodným zázemím. Našou materskou spoločnosťou je silná skupina Achmea v Holandsku.
Zároveň ako lokálna značka máme mnoho príležitostí tvarovať náš biznis a byť lídrom v oblasti inovácií. Sami si tvoríme stratégiu a robíme to, v čom sme dobrí.
Ponúkame vám niekoľko rozvojových príležitostí v našom prepracovanom vzdelávacom systéme: interné tréningy, workshopy, externé školenia, jazykové vzdelávanie.
Rešpektujeme rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom.
Záleží nám na tom, aby sme mali dostatok energie v práci aj po nej. Podporujeme zdravie zamestnancov špeciálnymi zdravotnými benefitmi, ovocím na pracovisku, podporujeme spoločné aj individuálne športové aktivity.

Informácie pre uchádzača:

Ak vás pozícia zaujala tak neváhajte a pošlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Vhodné pre absolventov: Áno

Všeobecne požadované znalosti:

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

  • Hospodárska korešpondencia - základy
  • Microsoft Word - pokročilý
  • Microsoft Excel - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vo výberovom konaní uspejete, ak:

  • chcete pracovať v administratíve a máte kladný vzťah k obchodu
  • sa chcete učiť o verejnom zdravotnom poistení a o komerčných produktoch poistenia využiteľných v bežnom živote
  • máte už prax v oblasti poradenstva klientom a boli ste v tejto práci úspešný/á
  • pracujete s počítačom a ľahko sa učíte pracovať v nových programoch
  • záleží vám na kvalite odovzdanej práce a na kvalite informácií a servisu, ktorý poskytnete klientovi
  • máte príjemné a profesionálne vystupovanie a výborné komunikačné schopnosti
  • vám pri riešení situácie s klientom záleží na vyriešení situácie s klientom s ohľadom na budúci vzťah klienta k našej spoločnosti
  • nečakáte, že sa problémy riešia samé, ale prichádzate s návrhom riešenia