Táto ponuka už nie je aktívna

ČSOB

Administrátor platobného styku pre ČSOB Poisťovňu

Československá obchodná banka, a.s.12.08.2019

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

okres Bratislava

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

Komplexné spracovanie inkasných a exkasných účtov Príprava účtovných závierok inkasných a exkasných výstupov
*Identifikácia a preúčtovanie platieb poistného Zabezpečenie upomienkovej činnosti a spracovanie zánikov poistných zmlúv Príprava a výplata exkasných poukazov Riešenie korešpondencie od klientov


Upresnenie platových podmienok

od 800 € brutto

Iné výhody


základná mzda od 800 € brutto, finálna mzda je závislá od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta

príležitosť pracovať v stabilnej finančnej nadnárodnej skupine

možnosť kariérneho rastu v rámci celej finančnej skupiny
5 dní voľna naviac po jednom roku zamestnania
zvýhodnenia na produktoch ČSOB FS
príspevok na DDS a životné poistenie
pracovná zmluva sa štandardne uzatvára na dobu určitú – 1 rok. Po jej ukončení sa pracovný pomer predĺži na dobu neurčitú. #LI-NS


Druh pracovného pomeru

hlavný

Informácie pre uchádzača

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou

Všeobecne požadované znalosti


*SŠ vzdelanie
*prax v poisťovníctve (v oblasti platobného styku vítaná) vysoké pracovné nasadenie predpoklady pre tímovú spoluprácu odolnosť voči stresu analytické myslenie, samostatnosť, tvorivosť, iniciatívnosť, flexibilita
*dobré komunikačné a vyjadrovacie schopnosti
*schopnosť rýchlo sa učiť
*znalosť MS Office – Word, Excel


Všeobecne požadované znalosti


*SŠ vzdelanie
*prax v poisťovníctve (v oblasti platobného styku vítaná) vysoké pracovné nasadenie predpoklady pre tímovú spoluprácu odolnosť voči stresu analytické myslenie, samostatnosť, tvorivosť, iniciatívnosť, flexibilita
*dobré komunikačné a vyjadrovacie schopnosti
*schopnosť rýchlo sa učiť
*znalosť MS Office – Word, Excel