Špecialista zákazníckeho servisu (Ref. č.: 3-19-33237/PF)

24.08.2019 Grafton Slovakia s.r.o. Agentúra je členom Asociácie personálnych agentúr Slovenska  
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Košice
okres Košice
Typ pracovnej ponuky: Obchod, Zákaznícka podpora
Ponúkaný plat (základná mzda): 1300 EUR
1300 - 1300 EUR
Termín nástupu do práce: dohodou
Druh pracovného pomeru: brigáda
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Si technický, komunikatívny typ, ktorému plynulá komunikácia v anglickom jazyku a práca v Exceli nerobí problém?

Pre nášho medzinárodného klienta hľadáme novú posilu do tímu, v ktorom sa máš možnosť veľa nového naučiť a naštartovať svoju kariéru.

Čo bude tvojou úlohou?
- Vytváranie a manažovanie objednávok podľa určených požiadaviek, overovanie presnosti informácií (číslo modelu, popis atď. )
- Trackovanie progresu objednávky (od samotného objednania s cieľom zabezpečiť, aby zariadenie dorazilo podľa potreby)
- Orientácia v rozličných nákupných alternatívach ( napr. mať prehľad o rôznych distribútoroch) a ich požadovaných metodológiách
- Update statusu objednávky s klientmi, projektovými manažérmi (mailovo/ telefonicky)
- Udržiavanie dobrých vzťahov s klientmi a vendormi za účelom obojstrannej spokojnosti a úspešnej spolupráce
- Súhrnné reporty objednávkových aktivít, schvaľovanie faktúr a iných výdavkov

Iné výhody:

Mladý tím
Medzinárodná spoločnosť
Jazykové kurzy
a mnoho iných

Informácie pre uchádzača:

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti: Anglický jazyk (pokročilý - C1)
Vhodné pre absolventov: Nie

Všeobecne požadované znalosti:

- Plynulá AJ je must have! (C1)
- Práca na zmeny
- Flexibilné, analytické myslenie
- Odolnosť voči stresu
- Orientácia v komunikačných a networking technológiách
- Výborná práca s Excelom – pokročilé funkcie
- VŠ vzdelanie (I/II. Stupeň) technického alebo ekonomického zamerania výhodou
- Skúsenosť so zákazníckym servisom (call centrum, customer care, customer support..)
- V prípade daných skúseností je pozícia vhodná aj pre absolventa