Zariadim.sk, Asistent/ka pre internetový obsah, správa sociálnych sietí, telefonický kontakt so zákazníkmi.

24.08.2019 fresh minds. s. r. o.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Nevädzova 5

Bratislavský kraj; okres Bratislava; Bratislava
Typ pracovnej ponuky: Account manager, Administratívny pracovník, Asistent, Obchodný zástupca
Ponúkaný plat (základná mzda): 700 - 1200 EUR
Základný plat a bonus 150-300 EUR podla výkonu odovzdaných služieb. Ponúkame možnosti na TPP, živnosť, ale prijímame aj šikovných brigádnikov, minimálna požiadavka je však pracovať minimálne 3 dni do týždňa.
Termín nástupu do práce: dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru: brigáda, hlavný, vedľajší, živnosť
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

zariadim.sk je jedinečný priestor pre prácu s internetovými referenciami hodnotiacimi kvalitu služieb na Slovensku. Umožňuje dodávateľom prezentovať svoju prácu cez fotografie a názory zákazníkov, a pomáha zákazníkom inšpirovať sa a priamo kontaktovať dodávateľa. Našim klientom okrem iného pomáhame tvoriť unikátny internetový obsah a odlíšiť sa tak od konkurencie.

Tvojou prácou bude:
- vytváranie internetových záznamov v internom systéme
- komunikácia so zákazníkmi a klientská podpora pri tvorbe referencií,
- práca so zákazníckymi dopytmi, kontakt s dodávateľmi,
- emailová korenšpondencia a tvorba newsletterov v programe Smartemailing,
- správa sociálnych sietí (facebook, instagram, google moja firma),
- zasielanie obchodných ponúk.

Iné výhody:

velmi dynamická práca možnosť rýchlo zaškolenia sa a ďalšieho rozvoja podľa tvojich záujmov a špecializácie
gastro lístky
občerstvenie v práci
flexibilita pracovnej doby v rámci dohodnutých pravidiel
aj práca z domu (do 30%).

Informácie pre uchádzača:

Sme malá no súdržná firma s perfektným mladým kolektívom. Ak sa rád/rada sa učíš nové veci, príď k nám na kávičku povedať o sebe viac. Nemusíš byť majstrom sveta, ale nesmieš sa báť zobrať do ruky telefón a zavolať klientovia a vytvoriť najlacnejšie a zároveň veľmi efektívne internetové stránky. Mal/a by si mať v sebe kreativitu, záujem pomôcť druhým, obchodného ducha a príjemné vystupovanie. Ak sa Ti páči čo robíme, poď k nám do tímu! Tešíme sa na Teba!

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti: Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Vhodné pre absolventov: Áno
Vhodné pre osoby so ZP: Áno

Iné znalosti:

Hospodárska korešpondencia, Internet (e-mail, www), Microsoft Excel, Microsoft Word

Všeobecne požadované znalosti:

Hľadáme kandidáta s nasledovnými požiadavkami:
- Nadšenie pre našu víziu: Pomáhať firmám a jednotlivcom propagovať dobrú prácu a pomôcť zákazníkom jednoduchšie sa zorientovať v kvalite práce jednotlivých dodávateľov.
- Pracovitosť – kandidát sa musí vedieť sústrediť na cieľ a vyriešenie veľkého počtu malých úloh. Nakoľko sme malá firma, kandidát si musí vedieť poradiť s novými situáciami a vyriešiť ich v prospech zákazníka a zamestnancov.
- Bezúhonnosť – skúsenosť pracovať so zákazníckymi a zamestnaneckými dátami bez chýb.
- Komunikatívnosť – vedieť vždy vysvetliť úlohy a riešenia tak, aby boli zákazníci a zamestnanci uspokojení bez stresu a s úsmevom na tvári.
- Tímový hráč – vedieť počúvať a pomáhať. Prispieť k dobrej nálade, v tíme vedieť zabezpečiť firemné benefity a pomôcť pri organizovaní akcií.
- Skúsenosti s prácou na internete nutnosťou, preukázať schopnosť ovplyvňovať to čo ľudia na internete čítajú a zdieľajú. výhodou je predchádzajúca prax vo svete dizajnu, tvorbe textov, webovských stránok email marketingu alebo internetového marketingu.
- Schopnosť a chuť učiť sa. Rýchlo sa naučiť pracovať s databázou klientov, obsluhovať hromadný emailing, chuť učiť sa čo funguje v online marketingu a ponúkať naše znalosti klientom.