Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Operátor call centra pre biznis zákaznikov
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Máš rád(a) mobilné telefóny, nové technológie, inovatívne služby? Baví ťa komunikovať s ľuďmi? Si súťaživý(á) a rád(a) zdolávaš výzvy? Chceš sa naučiť, ako sa robí biznis v medzinárodnej spoločnosti, ktorá hrá prvú ligu? Tak si tu správne.Práve hľadáme posilu, predajcu aj „servismena“ do nášho tímu v call centre v Nitre.
KTO SME A O ČO SA SNAŽÍME
Zavolať babičke, poslať fotky e-mailom kamarátke, pozrieť sa na nete, čo hrajú v kine, pozerať filmy bez reklám. Umožňujeme ľuďom zdieľať svoje radosti aj starosti, šetriť čas, komunikovať... na diaľku, kdekoľvek, rýchlo a každý deň, prostredníctvom volaní v pevnej i mobilnej sieti, dát a televízie. Sme líder, ktorý posúva tento svet vpred. Sme Telekom.
AKÁ PRÁCA NA TEBA ČAKÁ
Každodenným chlebíčkom našich reprezentantov v call centre v Nitre je starostlivosť o biznis zákazníkov úzko prepojená s aktívnym predajom produktov a služieb Telekomu.
Spokojnosť zákazníkov je pre nás prvoradá! Našou úlohou je starať sa o biznis zákazníkov, riešiť ich požiadavky a prostredníctvom zisťovania potrieb predávať zákazníkom všetko, čo im na očiach vidíme, ale aj produkty a služby, po ktorých zatúžia akonáhle im ich predstavíš.
Sme tu preto aby sme našli pre každého zákazníka riešenie šité na mieru!
Práca na call centre sa nezaobíde bez bežnej administratívy, zadávania požiadaviek do počítača a spolupráce s ostatnými oddeleniami spoločnosti.
Spokojnosť zákazníka súvisí aj s dostupnosťou call centra od 07:30 do 18:00.
Preto pracujeme v 8,5 hod. zmenách s postupným nástupom na pracovnú zmenu.
Ponúkaný plat
650 EURUpresnenie platových podmienok
650€ brutto + odmena za predaj 300-500 EUR bruttoBenefity a ďalšie výhody
ČO U NÁS ZÍSKAŠ? Hneď od začiatku dostaneš veľkú podporu, nastavíme ti plán, čo sa kedy naučíš v oblasti produktov, systémov, komunikačných zručností a vedenia predajného rozhovoru. Spoznáš telco novinky medzi prvými a prenikneš do psychológie predaja, spoznáš viacero typológií zákazníka a pod vedením našich šikovných kolegov sa budeš môcť rozvíjať v oblasti starostlivosti a predaja na jednotku:-) Na oplátku od teba budeme chcieť skutočný záujem o zákazníka, úsmev na tvári, aj keď zrovna nebudeš mať najlepší deň a to, na čom sa dohodneme, musí platiť. Nie vždy je to hračka. Máme smelé predajné ciele a práca so zákazníkom je niekedy poriadny stres. Sme ale super partia, čo drží spolu. Tešíme sa na teba! MOTIVAČNÉ OHODNOTENIE, ktoré tvorí => fixná mzda + variabilná zložka mzdy. Jej výšku si vieš výrazne sám ovplyvniť, záleží od Tvojej snahy a nasadenia (každý predaný produkt zvýši tvoj bonus – čím viac predáš, tým viac zarobíš ). Ponúkame Ti tiež paušál so smartfónom a Magio televíziu zadarmo, ostatné produkty s výraznou zľavou a ďalšie benefity.Termín nástupu do práce
1.9.2019Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouVšeobecne požadované znalosti
ČO BUDEŠ POTREBOVAŤ KU SVOJEJ PRÁCI?Výbava nášho reprezentanta zahŕňa predovšetkým efektívnu komunikáciu, obchodného ducha (cit pre biznis, umenie načúvať klientom, spozorovať príležitosť a schopnosť im niečo ponúknuť a predať), iskru v očiach (nadšenie pre svoju značku, produkty a telco biznis) a vytrvalosť (len tak sa nenecháš odradiť neúspechom). A bude fajn, ak budeš vedieť pracovať s počítačom v rôznych aplikáciách. :)
Pozíciu obsadzujeme na personálny leasing.
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom