Pracovník zákazníckeho centra s angličtinou/nemčinou (priemyselná spoločnosť)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Ovládate anglický jazyk alebo nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni a máte predchádzajúce skúsenosti z call centra, zo zákazníckeho centra, resp. zo zákazníckej podpory? Hľadáme práve Vás na pozíciu Pracovník zákazníckeho centra do priemyselnej spoločnosti, ktorá je lídrom pre dodávanie vysokokvalitných dopravníkových a spracovateľských pásov ako aj plastových modulových pásov, hnacích remeňov, rozvodových remeňov a plochých pásov. Čo od Vás vyžadujeme v rámci pracovnej náplne? - spracovávať ponuky, objednávky a dodávky zákazníkom - poskytovať technické poradenstvo a podporu zákazníkom - riešiť dodávky obchodného tovaru od iných výrobcov pre vlastných zákazníkov - spolupracovať s obchodnými zástupcami pri riešení operatívnych úloh jednotlivých zákazníckych okruhov - spolupracovať na koordinácií servisných činností - zodpovedať za maximálny výkon a kvalitu poskytovaných služieb - získavať a spracovávať informácie z trhu potrebné pre trhové a rozvojové stratégie

Benefity a ďalšie výhody:

práca v internom stave spoločnosti odmeňovací systém - kvartálne odmeny dochádzkový bonus a príspevok na dopravu sociálny program pravidelné platové navýšenie

Všeobecne požadované znalosti:

anglický jazyk na komunikatívnej úrovni alebo nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni dobrá znalosť práce s informačnými technológiami dobrá znalosť práce v programe SAP technické vzdelanie, technické myslenie prozákaznícka orientácia

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
    Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vodičský preukaz:
    B