REPREZENTANT PREDAJA A SERVISU NA ZÁKAZNÍCKEJ LINKE

16.07.2019 Slovak Telekom
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Typ pracovnej ponuky:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Pracujte v tíme, ktorý každý deň inšpiruje a pomáha. Buďte tými, s kým sa zákazníci radia

Sme súťaživí a vieme dobre komunikovať s ľuďmi. Zákazníkom pomáhame vybrať si z našich produktov a služieb. Aktívne im ponúkame paušály, telefóny, internet, televíziu, ale aj špeciálne služby a novinky ako napríklad SmartHome. Sme odborníci, ktorých zákazníci kontaktujú, keď potrebujú poradiť alebo rýchlo niečo vyriešiť.
Niekedy sú naše dni náročné, hlavne keď na našu zákaznícku linku volá naraz viac zákazníkov. Aj predajné plány nám dajú zabrať. Avšak vždy sa vieme spoľahnúť na pomoc šéfa i tímu a výsledok nášho predajného úsilia radi vidíme každý mesiac na výplatnej páske.

Čomu sa budete venovať
Zákazníkom, ktorí nás kontaktujú na zákazníckej linke, budete:
• odpovedať na ich otázky ohľadom našich služieb
• riešiť s nimi rôzne situácie od výšky faktúry po zmenu či aktiváciu konkrétnej služby
• aktívne ponúkať služby Telekomu, ktoré zákazník ešte nemá

Všetko Vám najprv dôkladne vysvetlíme a zaškolí Vás náš profi tím trénerov a koučov. Tí majú pre Vás pripravený tréningový plán, s ktorým budete v obraze a dobre pripravení na prácu so zákazníkmi.

Spokojnosť zákazníka súvisí aj s dostupnosťou nášho kontaktného centra, preto pracujeme v dvojzmennej prevádzke od 8,00 – 21,00 hod., počas pracovných dní (PO-PIA) v 8-hodinových zmenách.
Ponúkaný plat (základná mzda):
Zamestnávateľ neuviedol
Termín nástupu do práce:
18.7.2019
Druh pracovného pomeru:
hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Všeobecne požadované znalosti:
Koho hľadáme?
Zákaznícky orientovaného kolegu s príjemným vystupovaním, ktorý zvláda zákazníkov s úsmevom. Na pohovore nás bude zaujímať…
• ako riešite niektoré situácie so zákazníkmi
• aký je váš vzťah predaju
• aj ako zvládate stresové situácie.