Práca v klientskom centre

25.02.2020 Silvia Medvecová
Miesto práce: Košický kraj; Košice, okres Košice-okolie
Typ pracovnej ponuky: Bankovníctvo, leasing a poisťovníctvo; Administratívny pracovník, Klientský poradca
Ponúkaný plat (základná mzda): 1000 EUR
- zaujímave platové podmienky
- upresnené pri osobnom pohovore
Termín nástupu do práce: dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru: hlavný, vedľajší, živnosť
Počet voľných miest: 5

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

- práca s klientmi
- administratívna práca
- telefonické kontaktovanie klientov

Iné výhody:

- práca pre silnú nadnárodnú spoločnosť
- vysoké ohodnotenie
- prepracovaný systém vzdelávania
- flexibilný pracovný čas

Informácie pre uchádzača:

Náplň práce
Si technický/ekonomický typ a bavia ťa čísla?
Máš veľké sny, ale vo svojej práci nedostávaš možnosť ich realizovať?
Rád komunikuješ s ľuďmi a vieš zvládať prípadnéodmietnutia?

Ak áno, jednotka na trhu hľadá do tímu finančného konzultanta, ktorý vykonáva činnosť na základe zmluvy o obchodnom zastúpení pre Allianz - Slovenskú poisťovňu.


Ak sa staneš súčasťou tímu Elitnej siete, tvojou náplňou práce bude:
aktívne oslovovanie nových a zverených klientov
poskytovanie starostlivosti o zverených klientov
dojednávanie poistných produktov ocenených zlatými mincami
podávanie informácii klientom o produktoch spoločnosti
preberanie žiadostí a hlásení poistných udalostí od klientov

Požiadavky na kandidáta
min. SŠ vzdelanie s maturitou
prax na predajnej pozícii výhodou
schopnosť samostatne riešiť požiadavky klienta
manažérske skúsenosti sú vítané
výborné komunikačné a vyjadrovacie schopnosti
dobrá znalosť práce s PC (MS Office)

Čo ponúkame
atraktívny systém odmeňovania, ktorý vám poskytne možnosti nadštandardného zárobku
kvalitné vzdelávanie počas celej kariéry
pomoc pri tvorbe vlastnej databázy klientov
po splnení produkčných podmienok, možnosť prideliť už existujúcich klientov
štvrťročné bonusy v závislosti od pracovného výkonu
osobnostný a kariérny rast
možnosť účasti na firemných dovolenkách a akciách
byť súčasťou najväčšej a najdôveryhodnejšej poisťovne na Slovensku
časovú flexibilitu
príspevok na výpočtovú techniku
silná podpora back-office

Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Vhodné pre absolventov: Áno
Vodičský preukaz: B

Iné znalosti:

Internet (e-mail, www), Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word

Všeobecne požadované znalosti:

- flexibilita
- komunikatívnosť
- chuť pracovať na sebe a svojej kariére

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti:

Sprostredkovanie poistenia (životného aj neživotného), sprostredkovanie úverov a hypoték.

Oblasť pôsobenia:

Životné poistenie

Adresa:

Silvia Medvecová
Košická Belá 283
Košická Belá
Slovenská republika

Kontaktné údaje:

Silvia Medvecová
Košická Belá 283, Košická Belá, 04465, Slovenská republika
Tel: 0918/915102